Així ha acabat la xusma racista i feixista de VOX al Raval. Parapetats en un hotel i havent d’escoltar el rebuig de tot un barri que no vol les seves falses solucions, ni deixarà que passegin el seu discurs d’odi pel barri.
Amunt els veïns i veïnes del Raval! Grans!!
Grups veïnals boicotegen una visita de Vox al Raval
Societat
Els representants del partit d'extrema dreta s'han hagut de tancar en un hotel
ARA A PORTADA
-
-
Política Tots els escenaris possibles després del 29-N: de la revàlida de Sánchez a la «supermajoria» de Feijóo Bernat Surroca Albet
-
Política La CUP sotmetrà a la militància la decisió de no presentar-se a les eleccions espanyoles Pau Espí Solé
-
-
Política Feijóo evita parlar d'habitatge en l'inici de precampanya i promet un govern de «reconstrucció nacional» Neus Climent / Agències
Publicat el
02 de setembre de 2020 a
les 19:57
El portaveu adjunt de Vox al Congrés dels Diputats, Ignacio Garriga, ha hagut de marxar del Raval escortat pels Mossos d'Esquadra, igual que la seva companya de partit Rocío de Meer. Grups veïnals han boicotejat la visita no anunciada de la formació d'extrema dreta al barri.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Mor l'advocat Joan Piqué Vidal als 93 anys
-
Societat
El PP porta a la Fiscalia l’esvoranc del Putxet per investigar les «possibles responsabilitats penals»
-
Societat
Els sindicats de l'habitatge mobilitzen Barcelona per preparar la vaga general de l'11-N
-
Societat
L'avançament electoral entorpeix part de la resposta al naufragi de les PISA
-
Societat Desmedicalitzar la salut mental: les assignatures pendents per trencar l'estigma
-
Societat
Trenta quilòmetres de cues a l'AP-7 durant l'operació sortida pel pont del 12 d'octubre
