Nova alerta per estafa. En aquest cas, des de la policia espanyola. El cos de seguretat de l'Estat ha publicat una piulada a Twitter en què demana desconfiar d'un SMS, suposadament, de l'Agència Tributària en què l'entitat pública notifica el reemborsament de 461 euros a través d'un enllaç. És fals i es tracta d'un engany.
[noticiadiari]2/242409[/noticiadiari]
Els ciberdelinqüents utilitzen el mètode de "phishing" i suplanten la identitat de l'Agència Tributària per enganyar les víctimes perquè cliquin un enllaç. Si es cau en el parany, poden obtenir les seves dades i diners. És per aquest motiu que la policia crida a contrastar les notificacions amb la font oficial.
El cos ha llançat diverses campanyes a les xarxes socials per a informar i conscienciar sobre els perills d'internet i de la missatgeria mòbil relacionats amb la ciberdelinqüència. Tanmateix, recorda que una entitat bancària o de l'Administració no demanarà mai informació confidencial mitjançant SMS.
[plantillavirals]
Has rebut aquest missatge? Alerta, és una estafa
La policia espanyola demana desconfiar d'una notificació per reemborsar 461 euros d'impostos
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de novembre de 2022 a
les 19:49
Et pot interessar
-
Societat
Marc Ribas s'aventura amb un nou local a Barcelona: «Tradició, qualitat i memòria»
-
Societat
El temps d'aquest dilluns 9 de febrer: núvols, pluja i alerta per vent a tres comarques
-
Societat
Enxampat a Barcelona amb un patinet capaç d'assolir els 92 km/h i positiu en drogues
-
Societat
Les orenetes, la tortuga i la maledicció: el secret de la bústia més tocada de Barcelona
-
Societat
«Els barris com els enteníem de petits estan desapareixent»
-
Societat
L'AP-7 es reobrirà per complet aquesta matinada en sentit sud
