Les 150 persones desallotjades a causa del foc a la zona de les Pedreres confien poder tornar aquesta nit a casa. Alguns han hagut de marxar corrents de casa abans que els serveis d'emergències els vinguessin a alertar perquè s'han vist el foc a sobre. Aquest és el cas de la Sara Márquez, que ha marxat per un camí enmig del bosc en veure que les flames se li acostaven a la casa.
L'ajuntament ha reservat ja habitacions a diferents hotels de la ciutat i també té a punt matalassos a l'escola Annexa per si els afectats haguessin de passar-hi la nit. També donarà sopar als desallotjats. Sis persones amb problemes de salut estan allotjades ja a un hotel de la ciutat.
«Hem hagut de marxar corrents perquè teníem les flames a tocar»
L'Ajuntament de Girona reserva habitacions als hotels de la ciutat per si calgués allotjar els 150 afectats pel foc
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de juliol de 2015 a
les 19:02
Et pot interessar
-
Societat La policia desallotjarà les platges de Barcelona a primera hora del matí
-
Societat
Toc, flabiol i la certesa dels dubtes
-
Societat
Una vintena de dotacions dels Bombers treballen en un incendi forestal a Tremp
-
Societat
Desallotgen una de les Quatre Torres de Madrid per un incendi
-
Societat Per què el foc és molt més que flames? La ciència darrere de la nit de Sant Joan
-
Societat
El govern espanyol prohibeix als menors de 15 anys conduir en patinet elèctric
