Un pres del centre penitenciari de Puig de les Basses, a l'Alt Empordà, ha agredit aquest dissabte al matí un funcionari mossegant-lo al coll. Segons un comunicat del Departament de Justícia, els fets han tingut lloc a les nou del matí quan l'intern, alterat perquè no trobava les sabates que havia rentat el dia anterior i que havia deixat al pati perquè s'eixuguessin, ha atacat al treballador sense mediar paraula.
L'agressió ha agafat per sorpresa el funcionari perquè no estava interactuant amb el pres. Arran de l'atac, el treballador ha caigut a terra i s'ha donat un cop al cap. L'home ha estat traslladat a l'Hospital de Figueres en un primer moment, però serà traslladat a la Vall d'Hebron per tal que l'atengui un especialista.
L'intern ha estat ingressat al Departament Especial de Règim Tancat (DERT) i en les pròximes hores serà traslladat a un altre centre penitenciari. Justícia ha informat que es notificarà l'agressió al jutjat de guàrdia en les pròximes hores.
L'agressor compleix condemna per dues causes d'atemptat contra l'autoritat i una tercera causa per trencament de condemna. El pres complia definitivament la pena el juliol del 2023. El Departament de Justícia ha lamentat profundament l'agressió i ha traslladat tot el seu suport al treballador penitenciari i a la seva família. A més, li ha ofert suport jurídic que requereixi.
Hospitalitzat un funcionari de Puig de les Basses per una mossegada al coll d'un pres
L'agressió ha agafat per sorpresa el treballador perquè no estava interactuant amb l'intern que l'ha atacat
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de juliol de 2022 a
les 13:15
Et pot interessar
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
-
Societat
Quinze quilòmetres de cues a l'AP-7 per un accident a Montcada i Reixac
-
Societat
El nou mapa del sistema sanitari començarà a desplegar-se el gener de 2027
-
Societat
Moren dos homes ofegats a les platges d'Alacant
