Aquest divendres s'ha pogut identificar un sabotejador que ha obligat a fer aturar la línia 4 de Rodalies fins a 25 vegades des del passat mes de febrer.
Segons ha informat la Cadena SER, l'home ha estat identificat després que Adif hagi presentat una vintena de denúncies als Mossos d'Esquadra pràcticament cada cap de setmana des del mes de juny perquè un individu tallava els cables de senyalització en un punt entre les estacions de Cerdanyola i Sabadell Sud. En tallar el cable, l'home deixava inoperativa tota la senyalització d'aquest tram ferroviari, cosa que obligava el personal d'Adif a autoritzar verbalment tots els moviments dels trens.
Aquests fets han provocat retards d'entre 5 i 10 minuts de mitjana en els trajectes dels combois, i fins i tot ha obligat a fer alguna cancel·lació.
Segons fonts properes a la investigació, l'home pateix una malaltia mental i té una elevada discapacitat intel·lectual.
Identifiquen un sabotejador que ha obligat a aturar l'R4 de Rodalies 25 vegades des del mes de febrer
L'home tallava els cables de senyalització en un punt entre Cerdanyola i Sabadell Sud
ARA A PORTADA
Publicat el 30 d’octubre de 2022 a les 11:34
Et pot interessar
-
Societat Un miler de persones protesten a Barcelona contra l'ampliació de l'aeroport: «Aconseguirem que no tiri endavant»
-
Societat Què és la meningitis vírica, la infecció que pateix Aitana Bonmatí?
-
Societat Àngels Esteller deixa l'acta de regidora del PP a Barcelona per centrar-se al Parlament
-
Societat El temps del cap de setmana del 28 i 29 de juny: comença l'onada de calor
-
Societat Un infant ferit en esfondrar-se part del sostre d'una guarderia a Barcelona
-
Societat Totes les banderes LGTBIQ+ i el que signifiquen: les coneixes?