Aquest divendres s'ha pogut identificar un sabotejador que ha obligat a fer aturar la línia 4 de Rodalies fins a 25 vegades des del passat mes de febrer.
Segons ha informat la Cadena SER, l'home ha estat identificat després que Adif hagi presentat una vintena de denúncies als Mossos d'Esquadra pràcticament cada cap de setmana des del mes de juny perquè un individu tallava els cables de senyalització en un punt entre les estacions de Cerdanyola i Sabadell Sud. En tallar el cable, l'home deixava inoperativa tota la senyalització d'aquest tram ferroviari, cosa que obligava el personal d'Adif a autoritzar verbalment tots els moviments dels trens.
Aquests fets han provocat retards d'entre 5 i 10 minuts de mitjana en els trajectes dels combois, i fins i tot ha obligat a fer alguna cancel·lació.
Segons fonts properes a la investigació, l'home pateix una malaltia mental i té una elevada discapacitat intel·lectual.
Identifiquen un sabotejador que ha obligat a aturar l'R4 de Rodalies 25 vegades des del mes de febrer
L'home tallava els cables de senyalització en un punt entre Cerdanyola i Sabadell Sud
ARA A PORTADA
Publicat el
30 d’octubre de 2022 a
les 11:34
Et pot interessar
-
Societat
«Jo no t'espero» reuneix al voltant de 200 persones a Barcelona
-
Societat
L'ànima oculta de la Sagrada Família, un trencaclosques numèric
-
Societat
Adif es querella contra Siemens per la tercera caiguda en pocs mesos del centre de control de Rodalies
-
Societat
La rebuda barcelonina al Papa: entre la grada d'animació i l'efecte Bad Bunny
-
Societat
El Papa ja és a Catalunya
-
Societat Rodalies cau durant 20 minuts per segon cop coincidint amb la visita del Papa
