Tres dotacions dels Bombers de la Generalitat estan treballant en un nou accident que ha tingut lloc poc després de les nou de la nit d'aquest divendres a l'interior del túnel d'entrada de la porta de Ponent de Sant Celoni. S'hi han vist implicats dos turismes, un dels quals ha bolcat. Fonts dels bombers han assenyalat que una persona ha quedat atrapada però encara no es poden donar detalls de l'abast de les lesions que pot haver patit.
No està clar, encara, que és el que ha provocat l'accident, ja que hi ha diverses versions, tant que algun dels vehicles s'hagi saltat un senyal d'estop o també que algun dels dos anava excessivament ràpid. En qualsevol cas, l'accident ha estat molt espectacular i està provocant importants retencions de circulació perquè aquest túnel és el d'entrada a Sant Celoni per aquells que venen de la C-35 o del centre comercial Altrium. També està provocant retencions en el mateix carrer Doctor Trueta, un carrer d'entrada i sortida del poble.
Al lloc de l'accident s'hi han traslladat com és habitual els Bombers de la Generalitat, el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), Mossos d'Esquadra i Policia Local de Sant Celoni.
Aquest és, que s'hagi fet públic, el quart accident en aquesta zona i a molts pocs metres del punt on hi ha hagut l'accident aquest vespre, el passat dia 3 de desembre hi va haver un accident mortal.
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de desembre de 2018 a
les 21:35
Et pot interessar
-
Societat
Els metges que van atendre el nadó maltractat diuen al jutjat que no havien vist mai lesions tan greus
-
Societat
«Bon dia i bona hora» i el relleu d’Omella quan sigui l’hora
-
Societat
Cantada d'«Els Segadors» als peus de la Sagrada Família l'endemà de l'expulsió dels cantaires
-
Societat
Un dels cantants de la vetlla del Papa a l'Estadi Olímpic, detingut per agressió sexual
-
Societat
Els reptes de l'espai públic metropolità: l'AMB inaugura una exposició sobre el futur de les ciutats
-
Societat
Talls al Trambesòs: les línies T4, T5 i T6 patiran afectacions entre juliol i setembre
