Tres dotacions dels Bombers de la Generalitat estan treballant en un nou accident que ha tingut lloc poc després de les nou de la nit d'aquest divendres a l'interior del túnel d'entrada de la porta de Ponent de Sant Celoni. S'hi han vist implicats dos turismes, un dels quals ha bolcat. Fonts dels bombers han assenyalat que una persona ha quedat atrapada però encara no es poden donar detalls de l'abast de les lesions que pot haver patit.
No està clar, encara, que és el que ha provocat l'accident, ja que hi ha diverses versions, tant que algun dels vehicles s'hagi saltat un senyal d'estop o també que algun dels dos anava excessivament ràpid. En qualsevol cas, l'accident ha estat molt espectacular i està provocant importants retencions de circulació perquè aquest túnel és el d'entrada a Sant Celoni per aquells que venen de la C-35 o del centre comercial Altrium. També està provocant retencions en el mateix carrer Doctor Trueta, un carrer d'entrada i sortida del poble.
Al lloc de l'accident s'hi han traslladat com és habitual els Bombers de la Generalitat, el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), Mossos d'Esquadra i Policia Local de Sant Celoni.
Aquest és, que s'hagi fet públic, el quart accident en aquesta zona i a molts pocs metres del punt on hi ha hagut l'accident aquest vespre, el passat dia 3 de desembre hi va haver un accident mortal.
ARA A PORTADA
-
-
Maribel Vilaplana, hospitalitzada a les portes de la declaració davant la jutgessa de la dana Redacció
-
Més detalls del Ventorro: Vilaplana va ensenyar a Mazón un vídeo d’un municipi inundat en plena dana Neus Climent
-
-
La ferida antipolítica de la dana: «L'extrema dreta està canalitzant el malestar» Moisés Pérez Pascual
Publicat el 14 de desembre de 2018 a les 21:35
Et pot interessar
-
Societat
El poder silenciós: el Cercle del Liceu prepara unes eleccions sense ensurts
-
Societat
Vilafranca signa la millor actuació de la seva història per Tots Sants
-
Societat
Les sis coses que has de saber de la tradició de Tots Sants
-
Societat
Afrontar un trasplantament de medul·la amb 17 anys: «No vaig ser conscient de la gravetat»
-
Societat
«Les persones que han tingut una experiència propera a la mort canvien el significat de la seva vida»
-
Societat
Les compres d'habitatge sense hipoteca: les xifres (i el fons) d'un fenomen controvertit
