Fins a 10 dotacions terrestres i dues d'àeries han treballat aquest dilluns a la tarda en un incendi forestal que s'ha declarat a Castellar de la Ribera (Solsonès). Per causes que encara es desconeixen, les flames han començat a cremar pels volts de dos quarts de cinc de la tarda a una zona boscosa propera al quilòmetre 92 de la C-26, a Castellar.
Els Bombers de la Generalitat han donat per controlat el foc a dos quarts de sis, i a partir d'aquella hora ja s'han retirat les dotacions aèries i a hores d'ara hi estan treballant nou dotacions terrestres. Es desconeix encara la superfície de massa forestal que ha resultat calcinada.
Incendi forestal a Castellar de la Ribera
Societat
Una desena de dotacions treballen en un foc que ja s'ha controlat
ARA A PORTADA
-
-
Política «L'esperança sempre serà més poderosa que la por»: el catalanisme es reivindica davant Rafael Casanova Gerard Mira
-
Política Crides per la convivència i contra l'odi en els primers compassos de la Diada Gerard Mira | Natàlia Pinyol
-
Política El col·lapse del procés no enfonsa el suport a la independència, que encara té marge de creixement Roger Tugas Vilardell
Publicat el
08 d’agost de 2011 a
les 16:50
Et pot interessar
-
Societat Tallada l'R1 entre Sant Pol i Calella per una incidència en els sistemes de senyalització
-
Societat
Extingit l'incendi de vegetació declarat aquest dijous a Montjuïc
-
Societat
El 54949, premi extraordinari de la Grossa de la Diada 2026
-
Societat
Els sindicats de metges faran vaga indefinida a partir del 28 d'octubre
-
Societat
Aventuras i desventuras del informe PISA
-
Societat
Aventures i desventures de l'informe PISA
