"Les portes estan obertes, tant aquí com en la cadena de producció". Així ha contestat Pablo Isla, president d'Inditex, a Jordi Évole, setmanes després que s'emetés un Salvados dedicat a la indústria tèxtil. L'actual predisposició d'Isla contrasta amb la negativa que va rebre el periodista per part de la seva empresa quan preparava el programa. I és que ni Inditex ni El Corte Inglés, entre altres, hi van voler participar.
"Els convido a tots a què vegin la feina amb les diverses entitats amb les quals contribuïm a millorar les condicions laborals", ha assegurat el president de la companyia en declaracions recollies per El Español.
"Podem facturar més de 8.000 o 10.000 auditories, però, per a nosaltres, l'important és la feina conjunta", ha assenyalat. A més, Isla ha volgut deixar clar que "treballem amb tots els sindicats de la indústria i també amb els locals".
Al Salvados titulat Fashion Victims dues dones que havien tingut tallers tèxtils a Galícia denunciaven el tracte rebut per Zara. L'empresa les va pressionar per produir més i abaixar els salaris. Tot i fer-ho, no van poder complir amb les exigències de l'Inditex i van haver de plegar.
Inditex respon Jordi Évole després del seu controvertit programa sobre el tèxtil
Ara a portada
Publicat el 09 de març de 2016 a les 18:39
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dijous 24 d'abril: es manté l'ambient assolellat
-
Societat Multes de fins a 250 euros per fer servir el mòbil amb volum al transport públic de Portugal
-
Societat Tanca un històric col·legi català amb 106 anys d'història
-
Societat Revilla considera que el rei emèrit podria recuperar el seu prestigi «portant els diners a Espanya»