Estrambòtica persecució policial a Barcelona, amb destinació una escola bressol del barri de Sants. Un home alcoholitzat i ple de sang d'uns 30 anys s'ha esmunyit a l'escola El Fil per escapar dels agents dels Mossos d'Esquadra que el perseguien després d'un incident violent en un hotel de la zona.
L'home ha provocat danys al mobiliari de l'hotel i s'ha lesionat. El personal ha alertat als Mossos, que s'han personat ràpidament i han iniciat una persecució per atrapar-lo. Ha estat aleshores, durant la fugida, quan ha optat per forçar la porta de l'escola i entrar-hi, en un intent fallit de despistar els agents.
[noticiadiari]2/258478[/noticiadiari]
Amb tot, el centre encara no havia obert i no hi havia infants a l'interior del recinte. Només els treballadors de la neteja. Poca estona després, els Mossos d'Esquadra hi han accedit i han detingut l'home, que ha estat traslladat a les dependències policials.
[plantillavirals]
Un home begut i ensangonat es cola en una escola bressol de Sants per fugir dels Mossos
L'individu havia provocat destrosses en un hotel del barri barceloní i ha forçat la porta del centre per amagar-se dels agents que el perseguien
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de juny de 2023 a
les 10:15
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers rescaten una persona sota el pont d'una riera al Masnou
-
Societat
Centenars de persones es concentren a Barcelona per reclamar menys ràtios i millores de 0 a 3 anys
-
Societat
«Poca vergonya»: nova campanya de l’Ajuntament de Barcelona contra l’incivisme
-
Societat
Desarticulen a Barcelona una xarxa que combinava estafes amoroses i falses inversions immobiliàries
-
Societat
Aquestes són totes les empreses que s'han passat al català en l'últim any
-
Societat
Catalunya subvencionarà la rehabilitació d'habitatges en municipis rurals
