La Guàrdia Urbana de Barcelona i els Mossos d'Esquadra investiguen la mort d'un home al barri de Vallbona, al districte de Nou Barris. Segons expliquen des de Betevé, el cos sense vida ha estat trobat al Rec Comtal, i s'estan investigant les circumstàncies dels fets. El mateix mitjà públic explica que no hi ha indicis de criminalitat ni violència. No descarten que sigui un accident. És la tercera persona trobada morta als carrers de la capital catalana en una sola setmana.
Un altre home, sense llar, va aparèixer mort a la zona del carrer Casp, tocant amb Passeig de Gràcia. La policia de moment manté el cas obert i no descarta cap hipòtesi sobre les causes de la mort de la defunció. El cos policial va rebre l'avís cap a les 4 de la matinada, en què s'informava d'una persona greument ferida al terra de la via pública.
Els Mossos d'Esquadra també investiguen les circumstàncies de la mort d'un home en ple carrer el passat dijous 16 d'abril a la tarda al barri del Fort Pienc de Barcelona, al districte de l'Eixample de la ciutat.
Investiguen la mort d'un home trobat al carrer a Barcelona
És la tercera persona que apareix morta a la via pública a la ciutat en menys d'una setmana
ARA A PORTADA
Publicat el 24 d’abril de 2020 a les 19:46
Actualitzat el 24 d’abril de 2020 a les 20:10
Et pot interessar
-
Societat Els socorristes de Barcelona mantenen la vaga després de rebutjar la nova proposta de l’Ajuntament
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 9 i 10 d'agost
-
Societat Detenen dues persones que havien marcat uns pisos a Sant Gervasi per entrar a robar
-
Societat El temps d'aquest divendres 8 d'agost: estabilitat abans d'un nou augment de les temperatures
-
Societat Carrers guarnits a la festa major de Sants 2025
-
Societat Vaga als serveis de terra del Prat i altres aeroports els caps de setmana d'agost