Un home i una dona de mitjana edat han mort ofegats aquest divendres al migdia en una platja de Lloret de Mar, segons ha informat Protecció Civil. El telèfon d'emergències 112 ha rebut un avís cap a tres quarts de dues segons el qual hi ha havia dos cossos surant a l'aigua a la zona de la roca d'en Maig.
Segons les primeres informacions, els cossos han estat localitzats a uns 50 metres de la costa, i una embarcació de Protecció Civil de Lloret els ha tret de l'aigua i els ha portat a la Cala Canyelles. Un cop allà, els efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) han certificat la mort de les dues persones. A totes les platges de Lloret avui ha onejat la bandera groga per mala mar.
Segons informa Protecció Civil, en aquest incident s'ha mobilitzat una unitat terrestre del SEM, Mossos d'Esquadra, Policia local de Lloret i la Guàrdia Civil, que s'encarrega de la investigació dels fets. El cos d'emergències també explica que amb aquestes dues morts ja són quatre les persones que han perdut la vida a les platges catalanes des que ha començat la campanya.
Investiguen la mort d'una parella en una platja de Lloret de Mar
Els cossos han estat localitzat a uns 50 metres de la costa
- Els cossos han estat trobats a 50 metres de la costa -
- Wikipedia Commons
ARA A PORTADA
-
Carlos Mazón es desentén de la gestió de la dana: «No depenia de si estava al Ventorro» Lluís Girona Boffi
-
Feijóo designa Pérez Llorca com a candidat al País Valencià per desencallar la negociació amb Vox Marc Orts i Cussó
-
-
El Congrés tomba a la primera la proposta d'ERC per «fregir a impostos» els especuladors Bernat Surroca Albet
-
Així serà l'estratègia ferroviària de Catalunya: més estacions d'AVE i dos nous eixos «de futur» Redacció
Publicat el 24 de juny de 2022 a les 17:11
Et pot interessar
-
Societat
Marc Ribas, a Barcelona: així serà la xarcuteria que obre al desembre
-
Societat
El temps d'aquest dimecres 12 de novembre: arriba l'«estiuet de Sant Martí»
-
Societat
El 47% dels residents a Catalunya d'entre 25 i 39 anys són nascuts a l'estranger
-
Societat
Aquesta famosa marca de xocolata no està regalant productes: és una estafa
-
Societat
Un de cada quatre adolescents de l'Estat diu haver consumit pornografia alguna vegada
-
Societat
Gir de guió a Vallcarca: Collboni pacta amb BComú retocar el pla urbanístic i implicar-hi els veïns
