Els Mossos d'Esquadra investiguen una agressió homòfoba durant la revetlla de Sant Joan al districte de Gràcia de Barcelona. La parella de nois que han estat víctima de l'agressió han estat traslladats a l'hospital per contusions, mentre la policia busca ara els autors.
D'altra banda, els Mossos han intervingut també en una festa il·legal al carrer Veneçuela de Barcelona, amb un total de dos detinguts, 39 denunciats per incomplir les mesures per combatre la Covid-19 i catorze denunciats per drogues. En aquest operatiu, la policia ha comissat 1.000 euros i els aparells de música.
Els Mossos també busquen tres joves que han llençat un petard contra un cotxe a Vic, que ha acabat calcinat. Els Mossos d'Esquadra han mobilitzat un total de 2.030 efectius policials en el dispositiu especial de seguretat per la revetlla de Sant Joan.
Investiguen una agressió homòfoba a Barcelona durant la revetlla
Societat
La policia ha intervingut també en una festa il·legal amb una quarantena de persones durant la revetlla
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de juny de 2021 a
les 09:45
Et pot interessar
-
Societat
Els nous catalanoparlants es graduen a Pedralbes: «No ens canvieu de llengua»
-
Societat
Educació torna a endarrerir el requisit del C2 de català per als nous docents
-
Societat
Barcelona obre una línia d'ajuts de 300.000 euros pels terratrèmols de Veneçuela
-
Societat
El Congrés aprova la llei per castigar les teràpies de conversió amb penes d'inhabilitació i presó
-
Societat
Els drets humans i els catalanoparlants
-
Societat
Salut començarà a vacunar de la grip i la Covid el 21 de setembre
