Els Mossos d'Esquadra investiguen una agressió sexual a una dona en un pis ocupat del Raval de Barcelona. Segons ha confirmat el cos policial a l'ACN, els fets van passar el 26 de juny a un domicili del carrer Vistalegre, tot i que no han transcendit fins aquest dimecres. En el moment que els Mossos tenen coneixement que es tracta d'un pis ocupat, ho posen en coneixement dels jutjats.
Aquesta nova agressió sexual a Barcelona arriba el mateix dia que la policia catalana ha notificat que investiguen una segona agressió, en aquest cas una violació en grup, a una jove. Els fets han ocorregut al barri del Parc i la Llacuna del Poblenou, al districte de Sant Martí.
Segons han explicat des de la policia catalana, l'agressió sexual hauria estat comesa a la zona del carrer Joan d'Àustria -molt a prop de la zona de bars de Marina o de la discoteca Razzmatazz- aquesta matinada de dimecres. Hauria estat la mateixa víctima qui va alertar de la situació i va demanar ajuda.
Investiguen una agressió sexual a una dona en un pis ocupat del Raval
Els fets van ocórrer el passat 26 de juny

- Els fets van passar el 26 de juny a un domicili del carrer Vistalegre | Adrià Costa -
- | Adrià Costa
ARA A PORTADA
Publicat el 10 d’agost de 2022 a les 20:28
Et pot interessar
-
Societat La «mataiaies» de Catalunya detinguda per l'assassinat d'una dona gran a Galícia
-
Societat El temps d'aquest dimecres 15 d'octubre: més sol, però les pluges no fan net
-
Societat Així ha estat la desfilada inaugural de la 080 Barcelona Fashion Week
-
Societat Una de les principals cadenes europees de tèxtil incorpora el català: «S'ha fet pregar»
-
Societat «Dues de cada tres persones són edatistes»: neix un congrés per combatre la discriminació per edat
-
Societat En marxa el tràmit per incorporar a la Constitució el dret a l'avortament: què passarà a partir d'ara?