El nombre de morts per Covid-19 segueix augmentant a Catalunya, però també el nombre dels que superen la malaltia. Fins avui s'han produït un total de 27.379 altes hospitalàries de persones diagnosticades amb la Covid-19, amb 304 noves en les darreres 24 hores, segons les dades fetes públiques pel Departament de Salut a darrera hora d'aquest divendres. La xifra d'altes ha estat superior a la de nous contagis confirmats.
Pel que fa a les defuncions per coronavirus a Catalunya, les xifres van a la baixa. Salut ha informat a darrera hora d'aquest dissabte que ja han mort un total de 9.646 persones per Covid-19, amb 154 defuncions comptabilitzades en les últimes 24 hores. El Govern va iniciar la setmana passada el recompte de defuncions a partir d'un nou mètode, incloent-hi les dades de les funeràries.
Pel que fa als morts en centres hospitalaris, Salut ha informat que hi han perdut la vida 5.613 persones des de l'arribada de la pandèmia, la qual cosa representa 55 defuncions comptabilitzades en les darreres 24 hores. Les dades dels morts als hospitals venen dels centres, i les de morts totals, de les funeràries, per la qual cosa es recullen a ritmes diferents i no tenen perquè ajustar-se exactament.
Aquest dissabte el nombre de nous casos confirmats de la Covid-19 és de 640, per a un total de 48.273 positius acumulats. D'altra banda, hi ha un total de 97.922 casos possibles d'infecció de coronavirus. Són persones que presenten símptomes i que un professional facultatiu classifica com a possible cas.
[noticiadiari]2/200570[/noticiadiari]
Hi ha 866 persones ingressades de gravetat actualment per Covid-19, i un total de 3.785 han estat greus per la malaltia des que es va iniciar l'epidèmia. Fins avui s'han produït un total de 27.0379 altes hospitalàries de persones diagnosticades amb la Covid-19, amb 304 noves en les darreres 24 hores.
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201036[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200939[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200785[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Ja hi ha 27.327 altes per Covid-19 a Catalunya
El país ja suma 48.273 casos positius des de l'arribada de la pandèmia i en les darreres 24 hores s'han registrat 304 pacients curats
ARA A PORTADA
-
Els nous pisos públics a mini-solars: així és el pla de la Generalitat lluny de les grans promocions David Cobo
-
Campuzano i Álvaro ultimen un vincle estable amb ERC a través d'una associació política Lluís Girona Boffi
-
La Cambra rebaixa dues dècimes el creixement de l'economia pels estralls de la guerra a l'Iran Gerard Mira
Publicat el
25 d’abril de 2020 a
les 22:51
Actualitzat el
25 d’abril de 2020 a les
22:53
Et pot interessar
-
Societat
Intervenen més de 200 batuts contra la disfunció erèctil perillosos en supermercats de Barcelona i l’Hospitalet
-
Societat
Les persones que poden renovar el carnet de conduir (gairebé) gratis el 2026
-
Societat
Cinc catalans viatgen al creuer afectat per un brot d'hantavirus
-
Societat
Aquestes són les 95 línies de bus interurbà que es reforçaran enguany
-
Societat
La gratuïtat a Rodalies s'acaba mentre continuen els talls i les obres
-
Societat
Així és l'Europa que s'imaginen els catalans
