[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hWrO4zso9Ck[/youtube]
El Pallars i el Pirineu s'han despertat aquest dilluns amb les cotes més altes de les muntanyes tenyides de blanc. Per sobre dels 2.000 metres han caigut gruixos de neu entre els 15 i els 20 centímetres. En canvi, per sota només hi ha hagut una lleu enfarinada.
[intext1]
Aquesta primera nevada no ha provocat afectacions a les carreteres i solament ha deixat imatges d’hivern quan tan sols fa uns dies que ha començat la tardor. A estacions d'esquí com Baqueira Beret, per exemple, s'han acumulat més de 15 centímetres però a d'altres com Port Ainé només una lleu emblanquinada.
[intext2]
Segons el Servei Meteorològic de Catalunya, la nevada al Pirineu oriental té lloc per sobre dels 2.000 metres d'altitud, en punts com per exemple Vallter. Al Pirineu occidental la cota ha baixat una mica més.
[slideflaix]1396[/slideflaix]
[plantillasuccessos]
Ja neva a Catalunya: fins a 20 centímetres al Pallars
La primera nevada no ha provocat afectacions a les carreteres, però ha deixat imatges d'hivern quan tan sols fa uns dies que ha començat la tardor
ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’octubre de 2021 a les 17:54
Et pot interessar
-
Societat
Els desallotjats acampats davant del B9 de Badalona maregen la policia per evitar el desallotjament
-
Societat
Campanya del Govern per informar els nouvinguts sobre les opcions d'aprendre català
-
Societat
Quant s'han gastat els catalans aquest estiu?
-
Societat Mor un home de 76 anys en l'incendi de casa seva a l'Hospitalet de Llobregat
-
Societat
Les ciutats catalanes on més vegades ha caigut la Grossa de Nadal
-
Societat
El temps d'aquest divendres 19 de desembre: tornen els núvols
