[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hWrO4zso9Ck[/youtube]
El Pallars i el Pirineu s'han despertat aquest dilluns amb les cotes més altes de les muntanyes tenyides de blanc. Per sobre dels 2.000 metres han caigut gruixos de neu entre els 15 i els 20 centímetres. En canvi, per sota només hi ha hagut una lleu enfarinada.
[intext1]
Aquesta primera nevada no ha provocat afectacions a les carreteres i solament ha deixat imatges d’hivern quan tan sols fa uns dies que ha començat la tardor. A estacions d'esquí com Baqueira Beret, per exemple, s'han acumulat més de 15 centímetres però a d'altres com Port Ainé només una lleu emblanquinada.
[intext2]
Segons el Servei Meteorològic de Catalunya, la nevada al Pirineu oriental té lloc per sobre dels 2.000 metres d'altitud, en punts com per exemple Vallter. Al Pirineu occidental la cota ha baixat una mica més.
[slideflaix]1396[/slideflaix]
[plantillasuccessos]
Ja neva a Catalunya: fins a 20 centímetres al Pallars
La primera nevada no ha provocat afectacions a les carreteres, però ha deixat imatges d'hivern quan tan sols fa uns dies que ha començat la tardor
ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’octubre de 2021 a les 17:54
Et pot interessar
-
Societat
Càrregues policials a la manifestació antifeixista contra el grup ultra Núcleo Nacional
-
Societat
La petjada dels ballesters
-
Societat
Es manté la prealerta per perill fort d’allaus al Pirineu
-
Societat
El Meteocat activa l'avís a 26 comarques per vent i nevada intensa
-
Societat
Els pagesos bloquegen l'N-ll i aixequen el tall de l'A-2
-
Societat
Carreteres tallades i cadenes obligatòries per la nevada intensa
