[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hWrO4zso9Ck[/youtube]
El Pallars i el Pirineu s'han despertat aquest dilluns amb les cotes més altes de les muntanyes tenyides de blanc. Per sobre dels 2.000 metres han caigut gruixos de neu entre els 15 i els 20 centímetres. En canvi, per sota només hi ha hagut una lleu enfarinada.
[intext1]
Aquesta primera nevada no ha provocat afectacions a les carreteres i solament ha deixat imatges d’hivern quan tan sols fa uns dies que ha començat la tardor. A estacions d'esquí com Baqueira Beret, per exemple, s'han acumulat més de 15 centímetres però a d'altres com Port Ainé només una lleu emblanquinada.
[intext2]
Segons el Servei Meteorològic de Catalunya, la nevada al Pirineu oriental té lloc per sobre dels 2.000 metres d'altitud, en punts com per exemple Vallter. Al Pirineu occidental la cota ha baixat una mica més.
[slideflaix]1396[/slideflaix]
[plantillasuccessos]
Ja neva a Catalunya: fins a 20 centímetres al Pallars
La primera nevada no ha provocat afectacions a les carreteres, però ha deixat imatges d'hivern quan tan sols fa uns dies que ha començat la tardor
ARA A PORTADA
-
Un any de la presa de possessió del Govern: entre la gestió i la necessitat de pressupostos Oriol March
-
Acció exterior, una dècada després: del relat del procés als «temes que preocupen a tothom» Oriol March
-
-
-
Óscar Puente, l'ariet de Sánchez que incendia «X» contra el PP: «No hi ha desgràcia que no els enxampi de farra» Sara Escalera
Publicat el 04 d’octubre de 2021 a les 17:54
Et pot interessar
-
Societat Mitjans i institucions catalanes es mobilitzen contra l'assassinat de periodistes a Gaza
-
Societat El temps d'aquest dimecres 13 d'agost: la calor al matí deixa pas als ruixats a la tarda
-
Societat La taxa d'emancipació juvenil a l'Estat cau a mínims i se situa en el 15,2%, la xifra més baixa en vint anys
-
Societat Advocats Cristians denuncia per escarni Collboni pel cartell de les festes de la Mercè
-
Societat Les presons confisquen droga als interns una mitjana de tres cops al dia
-
Societat El temps d'aquest dimarts 12 d'agost: continua la calor intensa, però fa una mica de baixada