Els alumnes que durant la setmana del 7 de juliol van fer la selectivitat poden consultar des d'aquest dimecres els resultats dels exàmens. Un total de 39.775 estudiants s'han enfrontat aquest any a la prova que dona accés als estudis universitaris.
El Departament d'Universitats ha habilitat un web de consulta ràpida al qual l'alumnat pot accedir a través del seu carnet d'identitat i de la contrasenya que fa servir al portal d'accés a la universitat.
La convocatòria d'aquest any ha estat marcada per la polèmica lingüística, després que el TSJC obligués a informar que els estudiants tenen el dret a fer les proves en castellà.
Ja s'han publicat les notes de la selectivitat
39.775 estudiants van fer la prova aquest any

- Una estudiant, concentrada abans de començar un examen de la selectivitat. -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de juny de 2021 a les 18:29
Et pot interessar
-
Societat Collboni adverteix al Comitè de les Regions que Europa s'enfronta a una crisi de l’habitatge «mai viscuda»
-
Societat El temps d'aquest dijous 15 de maig: els ruixats van minvant sense desaparèixer del tot
-
Societat Un incendi en una planta química de Sevilla obliga a confinar 77.000 persones per risc d'intoxicació
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 17 i 18 de maig
-
Societat Els ajuntaments de la Catalunya Nord i Òmnium recorren la prohibició del català als plens
-
Societat Un estudi determina que la telemedicina redueix a un 54% la mortalitat en insuficiència cardíaca crònica