Els alumnes que durant la setmana del 7 de juliol van fer la selectivitat poden consultar des d'aquest dimecres els resultats dels exàmens. Un total de 39.775 estudiants s'han enfrontat aquest any a la prova que dona accés als estudis universitaris.
El Departament d'Universitats ha habilitat un web de consulta ràpida al qual l'alumnat pot accedir a través del seu carnet d'identitat i de la contrasenya que fa servir al portal d'accés a la universitat.
La convocatòria d'aquest any ha estat marcada per la polèmica lingüística, després que el TSJC obligués a informar que els estudiants tenen el dret a fer les proves en castellà.
Ja s'han publicat les notes de la selectivitat
39.775 estudiants van fer la prova aquest any

- Una estudiant, concentrada abans de començar un examen de la selectivitat. -
- ACN

- Exàmens de selectivitat a la Universitat de Vic -
- Josep M Montaner
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de juny de 2021 a les 18:29
Et pot interessar
-
Societat El Meteocat posa data al canvi de temps: així es notarà
-
Societat El temps d'aquest dilluns 21 de juliol: avís per calor nocturna a vuit comarques
-
Societat Abracadabra! La botiga de màgia més antiga del món és a Barcelona
-
Societat Una IA per jutjar multireincidents: la petició de la Fiscalia de Barcelona
-
Societat Mor Joan Callau, exalcalde de Sant Adrià de Besòs
-
Societat Javier Tebas felicita el seu fill per estrenar-se en «l'art més bonic del món: la tauromàquia»