El Bribón 500 ha sortit a navegar sense el rei emèrit entre la seva tripulació, tot i que s'esperava que exercís de patró. L'embarcació desplegava les veles pels volts de les 12:40 hores d'aquest dissabte, pocs minuts abans que arrenqués oficialment la primera regata de la Copa del Rei de Vela que se celebra aquest cap de setmana a Sanxenxo. Després que l'embarcació es possés en marxa, l'exmonarca ha abandonat el port esportiu i tampoc ha fet parada a les instal·lacions del Club Nàutic.
Al llarg de tot el matí d'aquest dissabte han corregut rumors d'una possible suspensió de la competició a causa de les condicions meteorològiques adverses, però finalment, l'organització ha decidit tirar endavant la regata. En total, hi participaran vuit equips, set en competició, amb el Bribón de José Cusí defensant la primera posició de la general.
Joan Carles I arribava al port esportiu de Sanxenxo pels volts de les 11:15 hores d'aquest dissabte per iniciar la jornada de navegació -encara que l'inici de les proves estava previst a les 13:00 hores-. Pocs minuts abans abandonava la casa del seu amfitrió, Pedro Campos, qui conduïa el vehicle amb el qual la comitiva ha entrat directament a l'espigó. L'exmonarca, que viatjava de copilot, ha saludat des de l'interior del cotxe als curiosos i a la premsa congregada als voltants del Club Nàutic, però no ha fet declaracions.
Joan Carles I es queda a terra: el «Bribón» surt a navegar sense l'emèrit pel mal temps
Després que l'embarcació es possés en marxa, el rei emèrit ha abandonat el port esportiu i tampoc ha fet parada a les instal·lacions del Club Nàutic
- El rei emèrit a Sanxenxo, el 2022. -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
La pitjor elecció per a Trump: com afectarà la tria del fill de Khamenei en la guerra a l'Iran? Pep Martí i Vallverdú
-
-
-
L'Ibex-35 acumula una caiguda del 7% en una setmana, el pitjor registre des de fa quatre anys Redacció
-
Educació apuja l'aposta amb el salari: convenç CCOO i UGT però indigna la resta de sindicats David Cobo
Publicat el
22 d’abril de 2023 a
les 11:45
Et pot interessar
-
Societat
Així serà el pla alternatiu de transport durant les obres del túnel del Garraf
-
Societat
Les vagues i protestes s'enquisten als serveis municipals de Barcelona davant un Collboni que no mou fitxa
-
Societat
Nova polèmica pel català en un restaurant de Barcelona
-
Societat
Acusen Adif de tombar la web catalana que informava de l'estat de Rodalies
-
Societat
Admesa a tràmit una segona denúncia per agressió sexual contra Íñigo Errejón
-
Societat
La Vall d’Hebron opera el 84% dels lesionats medul·lars en menys de 24 hores gràcies a un equip especialitzat permanent
