És un canvi d'època. L'empresari hoteler Joan Gaspart prepara la seva retirada com a president de Turisme de Barcelona. En l'entrevista publicada aquest dimarts a NacióDigital, Gaspart ja explicava la seva sortida després de vint-i-cinc anys al capdavant del consorci que per ell s'ha convertit en un model de col·laboració pública-privada. Segons ha pogut saber NacióDigital, dimarts vinent Gaspart reunirà el nucli dur de l'organisme per acomiadar-se.
Turisme de Barcelona va ser creat fa vint-i-cinc anys a iniciativa de l'alcalde Pasqual Maragall. És una decisió que Gaspart considera "visionària" i que ha estat cabdal per assolir el salt experimentat pel turisme a Barcelona els darrers anys. L'empresari hoteler considera que vint-i-cinc anys (els mateixos que va ser directiu del Barça) són suficients.
Venen temps de canvis en moltes institucions de la ciutat. Les eleccions municipals elegiran un nou consistori i poden afectar Turisme de Barcelona. D'altra banda, les eleccions a la Cambra de Barcelona, amb la victòria independentista, també poden afectar el consorci, ja que la Cambra en forma part junt amb l'Ajuntament i la Generalitat.
Joan Gaspart comença a acomiadar-se de Turisme de Barcelona
L'empresari hoteler celebrarà un dinar privat amb el nucli dur del consorci per acomiadar-se després de vint-i-cinc anys
- Joan Gaspart | Adrià Costa -
- | Adrià Costa
ARA A PORTADA
-
-
L'Audiència Nacional accepta que la cúpula de l'operació Catalunya declari al judici dels Pujol Bernat Surroca Albet
-
Jordi Pujol, el llegat (i V): Madrid, font de poder i de disputes Ferran Casas i Manresa | Oriol March
-
«A diferència de Pujol, Duran hauria estat encantat de ser ministre amb Aznar» Ferran Casas i Manresa | Oriol March
Publicat el 22 de maig de 2019 a les 21:05
Actualitzat el 22 de maig de 2019 a les 21:10
Et pot interessar
-
Societat
Calendari laboral 2026 a Catalunya: tots els dies festius i ponts de l'any
-
Societat
El temps d'aquest dijous 11 de desembre: més núvols i baixada de temperatures
-
Societat
Desarticulen un grup liderat per un famós endocrí que traficava amb medicaments il·legals i dopants
-
Societat
El camí rural escolar del col·legi Avenç es manté obert tot i les restriccions per la pesta porcina
-
Societat
L'Església catalana va atendre la xifra rècord de 890.000 persones el 2024
-
Societat
Gairebé 2.000 persones ja dormen al carrer a Barcelona
