És un canvi d'època. L'empresari hoteler Joan Gaspart prepara la seva retirada com a president de Turisme de Barcelona. En l'entrevista publicada aquest dimarts a NacióDigital, Gaspart ja explicava la seva sortida després de vint-i-cinc anys al capdavant del consorci que per ell s'ha convertit en un model de col·laboració pública-privada. Segons ha pogut saber NacióDigital, dimarts vinent Gaspart reunirà el nucli dur de l'organisme per acomiadar-se.
Turisme de Barcelona va ser creat fa vint-i-cinc anys a iniciativa de l'alcalde Pasqual Maragall. És una decisió que Gaspart considera "visionària" i que ha estat cabdal per assolir el salt experimentat pel turisme a Barcelona els darrers anys. L'empresari hoteler considera que vint-i-cinc anys (els mateixos que va ser directiu del Barça) són suficients.
Venen temps de canvis en moltes institucions de la ciutat. Les eleccions municipals elegiran un nou consistori i poden afectar Turisme de Barcelona. D'altra banda, les eleccions a la Cambra de Barcelona, amb la victòria independentista, també poden afectar el consorci, ja que la Cambra en forma part junt amb l'Ajuntament i la Generalitat.
Joan Gaspart comença a acomiadar-se de Turisme de Barcelona
L'empresari hoteler celebrarà un dinar privat amb el nucli dur del consorci per acomiadar-se després de vint-i-cinc anys
- Joan Gaspart | Adrià Costa -
- | Adrià Costa
ARA A PORTADA
-
El Govern preveu la reobertura total de Rodalies a principis de la setmana vinent Bernat Surroca Albet
-
-
-
Junts planteja «reordenar» el sistema d'ajudes per fomentar «l'autonomia i no la dependència» Lluís Girona Boffi
-
La Moncloa esquiva l'autocrítica per la debacle a l'Aragó i apunta al PP: «És el llevaneus de Vox» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
22 de maig de 2019 a
les 21:05
Actualitzat el
22 de maig de 2019 a les
21:10
Et pot interessar
-
Societat
Robatori de pel·lícula a una Vall de Núria coberta per la neu
-
Societat
La segona proposta del PDUM contempla més de 160.000 nous habitatges a l'àrea metropolitana
-
Societat
Collboni desallotja l'assentament més gran de Barcelona sense alternatives suficients i amb policia espanyola
-
Societat
El metro i el bus de Barcelona baten rècords històrics el 2025 i superen els 709 milions de viatgers, segons l'INE
-
Societat
Feina nova, vida nova: es busquen treballadors al poble més alt de Catalunya
-
Societat
Dispositiu policial a l'àrea de Barcelona i el Penedès contra una banda transnacional implicada en el tràfic d'haixix
