Joan Sanz va mantenir aquest diumenge un vis-a-vis amb Dani Alves a la presó de Brians 2. Dani Alves va aprofitar per explicar a la seva dona què va passar la nit de la presumpta agressió sexual a la discoteca Sutton de Barcelona. La model va aprofitar per desmentir la notícia de voler divorciar-se del futbolista, tal com havia difós El programa de Ana Rosa.
"No el deixaré sol en el pitjor moment de la seva vida", va assegurar. Sanz, de 29 anys, també va negar que Dani Alves no acceptés un vis-a-vis amb ella. La concentració de periodistes van preguntar per l'estat d'ànim de l'exjugador del Barça i ella va respondre "Vostès què creuen?".
[noticiadiari]2/251654[/noticiadiari]
Dani Alves ha estat rebutjat pel seu exequip, el Pumas de Mèxic, i patrocinadors. Des del seu ingrés a presó, el 20 de gener, per la denúncia per l'agressió sexual a la discoteca Sutton el futbolista no havia rebut la visita de la seva dona. La model ha eliminat les fotos amb la seva parella al seu Instagram, tot i que la relació es manté segons les seves darreres declaracions.
Joana Sanz nega el divorci amb Dani Alves: «No el deixaré sol»
La model nega que el futbolista rebutgés un vis-a-vis amb ella des de les portes de Brians 2

- Joana Sanz, en imatge d'arxiu -
ARA A PORTADA
-
-
Setge a la burocràcia: el Govern agilitza vuit dels tràmits estrella de l'administració Bernat Surroca Albet
-
Yolanda Díaz defensa que el nou finançament català respecti l'Estatut però esquiva l'ordinalitat Bernat Surroca Albet
-
Centenars d'exalts càrrecs de l'Exèrcit i la Intel·ligència israeliana demanen la fi de la guerra Guillem Delso
-
Publicat el 07 de febrer de 2023 a les 19:25
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dimarts 5 d'agost: comença un període de calor intensa que s'allargarà 10 dies
-
Societat Vaga al servei d'equipatge de Ryanair a partir del 15 d'agost
-
Societat Renfe injectarà 23 milions d'euros a Rodalies per millorar la disponibilitat i fiabilitat dels trens
-
Societat Carrers guarnits a la festa major de Gràcia 2025
-
Societat Els socorristes de Barcelona neguen converses amb l'Ajuntament i mantindran la vaga fins que negociï
-
Societat Les friccions a Sant Antoni s'abordaran amb més policia de barri, més neteja i menys urbanisme tàctic