El Servei Català de Trànsit (SCT) ha recordat aquest diumenge que l'autovia A-2 continua tallada per obres a l'altura del túnel del Bruc i en sentit Lleida. Els treballs en aquesta via van iniciar-se el passat 3 d'agost i finalitzaran el proper 10 d'octubre. En el tram on hi ha l'afectació viària per les obres hi ha un carril habilitat per cada sentit de la marxa, cosa que ha provocat durant els últimes dies problemes puntuals de mobilitat en ambdós sentits de la marxa. Per això, el Servei Català de Trànsit recomana als usuaris d'aquesta autovia que optin per vies alternatives, especialment en les franges d'hora punta del matí i de la tarda.
En cas de voler evitar les obres de l'autovia A-2 del túnel del Bruc, els conductors es poden desviar per l'N-IIz o coll del Bruc. L'altra possibilitat que tenen és optar per l'AP-2 si es desplacen cap al sud o oest de Catalunya.
L'A-2 continua tallada al túnel de Bruc en sentit Lleida
Societat
Els treballs es prolongaran fins al proper 10 d'octubre
ARA A PORTADA
-
-
Política «L'esperança sempre serà més poderosa que la por»: el catalanisme es reivindica davant Rafael Casanova Gerard Mira
-
Política Crides per la convivència i contra l'odi en els primers compassos de la Diada Gerard Mira | Natàlia Pinyol
-
Política El col·lapse del procés no enfonsa el suport a la independència, que encara té marge de creixement Roger Tugas Vilardell
-
Publicat el
11 de setembre de 2011 a
les 12:17
Et pot interessar
-
Societat
Aventuras i desventuras del informe PISA
-
Societat
Aventures i desventures de l'informe PISA
-
Societat
Catalunya estudia el model neerlandès de peatge: en què consisteix?
-
Societat
El govern espanyol destina 17 milions a comprar 70 km de cable després dels robatoris a l'R3
-
Societat
Estabilitzat l'incendi que ha cremat una zona de matolls a Montjuïc
-
Societat
El metro de Barcelona es reforçarà amb 12 trens addicionals la tarda de la Diada
