Dia complicat a les carreteres catalanes. Ja se sap, amb els ponts la gent surt pel territori i es formen cues a les principals vies del país. No obstant això, aquest cop no s'esperaven grans retencions, ja que aquests tres dies de festa amb motiu del pont de la segona Pasqua només afecten Barcelona i ciutats comptades de l'Àrea Metropolitana (AMB).
Però, com sempre, hem d'informar d'alguns trams de circulació lenta. En total, a hores d'ara, es registren nou quilòmetres de cua que es concentren en quatre vies del país, per la qual cosa, de mica en mica, la circulació va tornant a la normalitat.
Només queden dos quilòmetres de cua a la B-20 a l'altura de Barcelona, on un accident deixa retencions del quilòmetre set al nou en sentit nord i amb un carril tallat; a la C-33 també a la capital catalana, concretament del punt quilomètric 77 al 79,5 en sentit sud; a la GI-682 a l'altura de Blanes, del punt quilomètric sis al vuit en sentit sud i, finalment, les inundacions dificulten la marxa de vehicles a la C-16 a Puig-Reig, del punt quilomètric 77 al 77,5 en sentit sud. Pots consultar la resta d'afectacions, així com l'última hora del trànsit en directe en la nostra pàgina web.
[plantillavirals]
La circulació comença a normalitzar-se després d'una intensa operació tornada del pont de la segona Pasqua
El Servei Català de Trànsit informa de nou quilòmetres de retencions que es concentren en quatre vies del país

- Un tram amb retentions a l'AP-7, a l'altura de Sant Julià de Ramis -
- SCT
Ara a portada
Publicat el 05 de juny de 2023 a les 19:15
Et pot interessar
-
Societat La Guàrdia Civil incompleix el seu propi règim disciplinari amb el català
-
Societat El taxista agredit per un motorista a Barcelona va morir per un cop de cap contra el terra
-
Societat Una mestra interina reclama 65.000 euros per no haver-se pogut estabilitzar després de 18 anys
-
Societat Troben part d'un vaixell de fa cinc segles en unes obres a Barcelona