El Servei Català de Trànsit (SCT) ha retirat després de quatre hores de feina el camió de mercaderies que ha bolcat la matinada d'aquest dissabte a l'AP-7 a l'altura de Sant Celoni (Barcelona). Ara, ja s'han reobert els dos carrils tallats per l'incident.
[noticiadiari]2/242879[/noticiadiari]
El succés ha provocat cues de més de 15 quilòmetres al punt afectat i encara és ara que es recupera la normalitat. En declaracions a RAC1, el director del SCT, Ramon Lamiel, ha informat que el camioner ha sortit il·lès de l'accident, en el qual també s'ha vist afectat un altre vehicle, que no ha patit danys greus.
[noticiadiari]2/242726[/noticiadiari]
Es preveuen 470.000 desplaçaments des de l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) per l'inici del pont de la Puríssima i els Mossos d'Esquadra han posat en marxa un operatiu especial que durarà fins al dia 11 de desembre. Segons dades de Trànsit, entre divendres i primera hora d'aquesta tarda ja han sortit 423.000 vehicles, un 90% del total previst. Si vols consultar l'estat del trànsit en directe, pots fer clic en aquest enllaç.
[plantillavirals]
La circulació es normalitza a l'AP-7 després de la retirada del camió a Sant Celoni
Després de quatre hores de feina, Trànsit aconsegueix treure de la via el vehicle accidentat, que ha provocat cues de més de 15 quilòmetres durant tot el matí

- El camió averiat transportava taronges i mandarines. -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de desembre de 2022 a les 14:59
Et pot interessar
-
Societat Enxampen un conductor a 184 quilòmetres per hora per l'AP-7: positiu en alcohol, cocaïna i cànnabis
-
Societat Collboni remunta i ja és l'únic polític que aprova al baròmetre de Barcelona
-
Societat S'enfonsa un remolcador al Port de Barcelona per l'impacte d'un vaixell i rescaten tres tripulants
-
Societat Què cal fer quan som víctimes de discriminació lingüística?
-
Societat El Meteocat emet un avís per temps violent a quatre comarques durant la tarda de dilluns
-
Societat Gairebé la meitat de la població creu que parlar català hauria de ser un requisit per treballar