El Servei Català de Trànsit (SCT) ha retirat després de quatre hores de feina el camió de mercaderies que ha bolcat la matinada d'aquest dissabte a l'AP-7 a l'altura de Sant Celoni (Barcelona). Ara, ja s'han reobert els dos carrils tallats per l'incident.
[noticiadiari]2/242879[/noticiadiari]
El succés ha provocat cues de més de 15 quilòmetres al punt afectat i encara és ara que es recupera la normalitat. En declaracions a RAC1, el director del SCT, Ramon Lamiel, ha informat que el camioner ha sortit il·lès de l'accident, en el qual també s'ha vist afectat un altre vehicle, que no ha patit danys greus.
[noticiadiari]2/242726[/noticiadiari]
Es preveuen 470.000 desplaçaments des de l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) per l'inici del pont de la Puríssima i els Mossos d'Esquadra han posat en marxa un operatiu especial que durarà fins al dia 11 de desembre. Segons dades de Trànsit, entre divendres i primera hora d'aquesta tarda ja han sortit 423.000 vehicles, un 90% del total previst. Si vols consultar l'estat del trànsit en directe, pots fer clic en aquest enllaç.
[plantillavirals]
La circulació es normalitza a l'AP-7 després de la retirada del camió a Sant Celoni
Després de quatre hores de feina, Trànsit aconsegueix treure de la via el vehicle accidentat, que ha provocat cues de més de 15 quilòmetres durant tot el matí
- El camió averiat transportava taronges i mandarines. -
- ACN
ARA A PORTADA
-
Encara no ha entrat en servei cap de les actuacions per evitar noves sequeres a Barcelona Arnau Urgell i Vidal
-
Catalunya convertirà el nou model hídric en llei: assegurar l’aigua sense dependre de la pluja Arnau Urgell i Vidal
-
Estat i Generalitat tanquen l'acord amb ERC per intentar girar full del dèficit inversor Oriol March
-
-
Publicat el
03 de desembre de 2022 a
les 14:59
Et pot interessar
-
Societat
Mor l'home ferit en un tiroteig al districte de Sant Martí de Barcelona
-
Societat
«La menopausa no és la decadència de la dona, sinó una etapa que cal viure en plenitud»
-
Societat
Un incendi obliga a desallotjar el Castell de Montjuïc
-
Societat
Qui operarà el tramvia de Barcelona a partir del 2032, després de tres dècades de gestió privada?
-
Societat
Portes obertes a l’Ajuntament de Barcelona per Sant Jordi: què es podrà veure i en quin horari?
-
Societat
Detinguts dos homes per vendre drogues relacionades amb el Chemsex a Barcelona
