La columnista de Nació Cristina Junyent ha guanyat el premi a la trajectòria del Col·legi de Biòlegs. Aquest reconeixement ha estat la manera de l'entitat d'homenatjar la carrera d'aquesta professional, que ja fa 34 anys que treballa. En tot aquest temps, Junyent s'ha doctorat en Biologia per la Universitat de Barcelona (UB) i ha cursat un màster en divulgació científica per la Universitat Pompeu Fabra (UPF).
A més a més, la biòloga i investigadora ha fet publicacions i col·laboracions de tota mena. En el primer camp, destaquen, per exemple, les obres Fugir de les tenebres, Biosfera i Viatge als Orígens, i els jocs de llibres per a criatures El cos humà, per dins i per fora i Tots som parents, tots som diferents. Pel que fa a les col·laboracions, Junyeny ha col·laborat amb La 2 i Betevé i ha divulgat les seves recerques de la mà de la UPF, el Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals (CREAF) i la Reial Acadèmia de Ciència i Arts de Barcelona.
La columnista d'aquest diari, que publica periòdicament la secció "Ciència en societat", ha treballat també per acostar la ciència al barri barceloní de Sarrià, d'on és filla. Durant 14 anys va organitzar els Cafès Científics al centre cívic Casa Orlandai, en el qual investigadors i investigadores de diversos àmbits s’acostaven per explicar els seus estudis. Actualment, Junyent col·labora amb Ràdio Farró amb el programa Fenòmens naturals.
[noticia]232869[/noticia]
La columnista de Nació Cristina Junyent, premi a la trajectòria del Col·legi de Biòlegs
L'entitat homenatja la biòloga i investigadora per 34 anys de carrera en què ha fet publicacions i col·laboracions de tota mena
ARA A PORTADA
-
La Unió Europea proposa suspendre l'acord de cooperació comercial amb Israel i decidiran els estats Redacció
-
Escletxa a Barcelona amb la Flotilla: la dreta en fa befa mentre PSC, BComú i ERC demanen protecció David Cobo
-
Sánchez es compromet a complir tots els acords amb Junts després de les amenaces de trencament Oriol March
-
Illa rebaixa la tensió amb Hisenda pel finançament i defensa Montero: «És un gran actiu» Bernat Surroca Albet
-
Publicat el 28 d’abril de 2023 a les 20:12
Et pot interessar
-
Societat Una finca de llogaters al Poble-sec es rebel·la contra la nova propietat: «Ens volen expulsar»
-
Societat Set de cada deu treballadors catalans mengen per ansietat o estrès durant la jornada laboral
-
Societat El temps d'aquest dimecres 17 de setembre: torna parcialment el sol
-
Societat Tres carrers del barri de la Sagrada Família tindran el nom de dones oblidades
-
Societat L'Ajuntament de Barcelona demana eliminar Israel del Tour de França 2026
-
Societat La nova llei del taxi preveu restringir al màxim l'ús d'Uber, Cabify i Bolt dins de Barcelona