El Servei Català de Trànsit informa que aquest matí s’ha registrat un sinistre viari mortal al punt quilomètric 150 de la C-37, a l’altura de Manlleu (Osona). Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 07.04 h. Per causes que encara s’estan investigant, hi ha hagut una topada frontal entre dos turismes.
Com a conseqüència de l’accident, la conductora d’un dels vehicles ha resultat ferida crítica i ha estat traslladada a l’Hospital de Vic on ha mort posteriorment. El passatger davanter ha resultat ferit menys greu i també l’han traslladat a l’Hospital de Vic. A més, el conductor del segon cotxe implicat en el sinistre ha resultat ferit crític i ha estat traslladat en helicòpter del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) a l’Hospital Vall d’Hebron.
Arran de la incidència, s’han activat sis patrulles dels Mossos d’Esquadra, sis dotacions de Bombers de la Generalitat i tres unitats i l’helicòpter medicalitzat del SEM.Pel que fa a l’afectació viària, la C-37 ha estat tallada a Manlleu en els dos sentits de la marxa fins a les 09.24 h aproximadament. Amb aquesta víctima, són 104 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a Catalunya.
La conductora d'un turisme ha mort en una col·lisió frontal a Osona
Amb aquesta víctima, són 104 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya
- Vehicle Mossos -
- Josep M Montaner
ARA A PORTADA
-
-
La crisi al PSOE sacseja la Moncloa: Yolanda Díaz exigeix a Sánchez un «canvi profund» al govern espanyol Redacció
-
L'UCO escorcolla organismes vinculats a Hisenda i Transició Ecològica pel cas de Leire Díez Redacció
-
-
Es pot escapar un virus del laboratori? L'IRTA-CReSA nega que les obres ho hagin facilitat Arnau Urgell i Vidal
Publicat el 10 d’octubre de 2021 a les 10:02
Et pot interessar
-
Societat
Fira de Barcelona preveu tancar l’exercici de 2025 amb un nou «rècord» de 350 milions d’ingressos
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 13 i 14 de desembre
-
Societat
Va ser realment un accident? Què sabem i què no de la mort d'Isak Andic un any després
-
Societat
Els fills d'Isak Andic l'homenatgen amb una carta: «Era un pare proper i afectuós»
-
Societat
Creen una eina que prediu el risc d'ictus a partir dels greixos de la dieta
-
Societat
Barcelona estrena dos nous radars: on són i a quina velocitat multen?
