Conversación REAL con mi hijo durante el discurso: -¿Quién es ese señor? -El rey. -¿Rey? ¿Pero con tener presidente no es bastante?
— Jordi Évole (@jordievole) 24 desembre, 2015
El discurs de Felip VI va ser una de les notícies més comentades a Twitter aquest dijous a la nit i també el tema de conversa de moltes famílies. El periodista Jordi Évole ha volgut compatir a través de les xarxes socials un dels moments que va viure ahir amb el seu fill quan estaven mirant el missatge del monarca. "Qui és aquest senyor", va preguntar el petit al periodista. "El rei". "Però tenint un president no n'hi ha prou?" li va replicar el nen. L'anècdota ja porta més de 5.000 retuits i acumula comentaris elogiant el seu fill, si bé també hi ha alguns usuaris que l'acusen de fer servir una "falsa història" per mostrar el seu rebuig cap a la monarquia.
La conversa entre Jordi Évole i el seu fill sobre Felip VI que arrasa a Twitter
Societat
"Però tenint president no n'hi ha prou?" va preguntar el menut al periodista
ARA A PORTADA
-
Internacional Els nord-americans fan història: els demòcrates arraconen Trump i conquereixen el Congrés i la majoria d’estats Pep Martí i Vallverdú
-
Internacional Trump atribueix la desfeta republicana a l'absència del seu nom a les paperetes Gerard Mira
-
Política Óscar Puente assumeix la responsabilitat de l'accident i plega de ministre Ferran Casas i Manresa | Lluís Girona Boffi
-
Política Óscar Puente, el ministre de Twitter i «pitbull» de Sánchez que tira la tovallola Oriol March
Publicat el
25 de desembre de 2015 a
les 15:57
Et pot interessar
-
Societat
Així funciona el «mètode de la taca» amb què han robat a la mare d'Albiol
-
Societat
Ja es poden demanar els nous Bonus Cultura a Barcelona: 60 euros per gastar en cultura
-
Societat
«Aquest novembre, blindem la pública»: els docents reprenen l'embat per forçar Educació a negociar
-
Societat
Illa agraeix el dictamen sobre la compra especulativa durant l'acte dels 500 anys del Consell d'Estat
-
Societat
Tres vagons d'un tren de mercaderies descarrilen i xoquen amb una locomotora a Martorell
-
Societat
El català recula a la Catalunya Nord: només el 3% de la població el parla habitualment
