La Copa Nadal al Port de Barcelona bat el seu rècord de participants

El nedador Guillem Pujol guanya per desena vegada consecutiva i la membre del club amfitrió, Jimena Pérez, ho aconsegueix per primera vegada

Publicat el 25 de desembre de 2023 a les 15:14
Actualitzat el 25 de desembre de 2023 a les 15:32
És un dels esdeveniments més tradicionals de Nadal a Barcelona. El Club Natació Barcelona, situat a la zona portuària de la capital catalana, ha tornat a organitzar aquest matí de 25 de desembre la Copa Nadal. Enguany és la 114a edició i estan de celebració: han assolit un nou rècord de participants, fins a 427 persones inscrites en les diferents categories.

La sèrie popular ha sumat 299 dels participants, entre els quals han destacat un any més els nedadors vestits de Pare Noel. Els nedadors Guillem Pujol i Jimena Pérez han estat els qui s'han imposat en les categories absolutes masculina i femenina. Pujol (del Club Natació Mataró) ha defensat el seu títol de l'any passat i, després de completar en dos minuts i disset segons els 200 metres del recorregut, ha vençut per desena vegada consecutiva.

A més, iguala el rècord històric de l'olímpic Dani Serra, que va aconseguir 10 victòries de 1984 a 2013. Jimena Pérez (de l'amfitrió CN Barcelona) ha arribat a la meta amb un registre de 2:29 i guanya així per primera vegada la carrera, amb xifra històrica de participació: 132 nedadores, superant la marca de 129 que van competir en 2022.

[plantillanadal2]