La Direcció General de Trànsit (DGT) té en marxa una campanya adreçada a conductors de bicicletes i de patinets elèctrics, coincidint amb la posada en marxa de les noves normes de circulació que els afecten.
Fins al 7 de novembre la DGT sensibilitzarà els usuaris d'aquesta mena de mitjans de transport sobre la necessitat de protegir els vianants, en una campanya que sancionarà amb multes de 200 euros els conductors que posin en risc la vida dels vianants, considerat una infracció greu amb les noves normes.
Els conductors de bicicletes i patinets han de circular per la calçada i no poden pujar a les voreres, segons la normativa vigent. Un estudi recent del RACC va determinar que una part important dels usuaris d'aquests mitjans de transport incompleixen per desconeixement el codi de circulació.
[plantillavirals]
La DGT, a la caça del conductor imprudent de patinet amb multes de 200 euros
Els usuaris de bicicletes també estan en el punt de mira de la Direcció General de Trànsit

- Un patinet elèctrica al centre de Barcelona -
- Georgina Albreda
ARA A PORTADA
-
-
Illa admet «decepció» amb Santos Cerdán i fa costat a Sánchez: «Cap comportament innoble ens farà abdicar» Sara Escalera
-
Junts, a mig camí de les municipals del 2027: entre el relleu de Trias i el poder territorial Oriol March
-
Un miler de persones clama al Prat contra l'ampliació de l'aeroport: «Això només és el principi» Redacció
-
Publicat el 28 d’octubre de 2021 a les 15:47
Et pot interessar
-
Societat Si condueixes amb aquesta peça d'estiu et poden multar
-
Societat Un veí de 73 anys de Barcelona se suïcida després d'haver estat desnonat del pis que ocupava
-
Societat El temps del cap de setmana del 14 i 15 de juny: ambient calorós però amb presència de núvols
-
Societat Aquests són els nous preus dels abonaments de Rodalies i d'altres transports públics
-
Societat Acomiadada d'un supermercat després de parlar en català: «No he fet res malament»
-
Societat De souvenirs a manicures: Barcelona vol reforçar la restricció a set tipus de noves botigues