La dona d'uns 30 anys que aquest dimarts ha mort a l'estació de Sants de Barcelona portava droga dins del cos, segons han confirmat els Mossos d'Esquadra a NacióDigital després de conèixer els resultats de l'autòpsia. Sobre això, la policia catalana té oberta una investigació per esbrinar d'on venia i a qui s'havia d'entregar.
Segons han explicat fonts de la policia catalana, l'avís ha estat rebut a les 9.30 h. del matí d'aquest dimarts quan personal de seguretat de Renfe ha informat que hi havia una dona inconscient. Tot seguit, diverses dotacions dels Mossos i quatre unitats del SEM s'han desplaçat fins al lloc amb la sospita que estava embarassada. Allà, l'han intentat reanimar però no han pogut fer res per salvar-li la vida.
Segons les mateixes fonts, encara no es poden determinar les causes de la mort -que tot apunta que estan relacionades amb el volum de droga-, però no s'han detectat elements de criminalitat.
La dona morta a l'estació de Sants de Barcelona portava droga a l'interior del cos
Els Mossos d'Esquadra tenen oberta una investigació per esbrinar els motius i a qui s'havien d'entregar els estupefaents
ARA A PORTADA
Publicat el 28 d’agost de 2018 a les 18:15
Actualitzat el 28 d’agost de 2018 a les 18:50
Et pot interessar
-
Societat Detenen a dos lladres que intentaven robar en una joiera de Sarrià disfressats de dona
-
Societat La tasca del projecte lingüístic Xerrem Junts: «Quan arribes a un país estranger, el primer és integrar-se, per això, estic aprenent català»
-
Societat Activistes pro-Palestina recorden a Barcelona els 18.000 infants morts a Gaza
-
Societat El veïnat de Gràcia treballa a contrarellotge per enllestir els guarnits dels carrers
-
Societat Objectiu «expats»: la via no convencional de l'Ateneu per fer que els nouvinguts parlin català
-
Societat Retards de 20 minuts als Regionals sud per un tren avariat a l'estació de Bellvitge