La Plataforma per la Llengua organitza aquest dissabte 19 de novembre la 13a edició de la Festa pel joc i el lleure en català al Passeig Lluís Companys de Barcelona. Un any més l'entitat reivindicarà el dret de grans i petits a poder jugar en llengua catalana i a més estrenarà la cançó Juga, Juga!, una peça feta especialment per l'ocasió pel grup d'animació Xiula.
La festa comptarà amb nombrosos tallers, dirigits als més petits, com: pintar cares, fem volar un avió, fem una xapa, ludoteca, taller de corones, taller de llengua de signes... i un taller de Scrabble en català, per als més adults.
Enguany, a més a més, es farà un taller específic sobre els drets lingüístics. Amb aquesta iniciativa es demanarà a Playmobil que no menystingui els drets dels nens catalanoparlants i compleixi amb la llei del Codi de Consum català incorporant la llengua catalana en les seves instruccions i recomanacions d'ús.
I és que aquesta festa anual també és un espai de denúncia de la vulneració de la llei per part d'algunes grans empreses de joguines i la discriminació que fan les multinacionals.
La Festa pel joc i el lleure en català torna aquest dissabte a Barcelona
La Plataforma per la Llengua organitza tallers i activitats per reivindicar el dret de poder jugar en català | L'entitat estrenarà la cançó "Juga, Juga", creada especialment per l'ocasió
ARA A PORTADA
-
-
El Govern espera que ERC aprovi els pressupostos sense tenir resolta la recaptació de l'IRPF Bernat Surroca Albet
-
El doble de recaptació i 50 milions per a habitatge: així canvia la taxa turística Lluís Girona Boffi
-
Sánchez i Feijóo se citen per abordar polítiques de defensa en ple xoc pel finançament Pep Martí i Vallverdú
-
Junqueras i Sánchez es van reunir dues vegades en secret abans de la cita pública de dijous passat Redacció
Publicat el 17 de novembre de 2016 a les 19:43
Et pot interessar
-
Societat
Moren dos pacients oncològics de l'Hospital de Burgos per rebre sis vegades més tractament del prescrit
-
Societat De Serrat a l'Himne del Real Madrid: les cent cançons més sol·licitades als funerals de Catalunya
-
Societat
Restablerta la circulació de trens a Pineda de Mar després de l'atropellament d'una persona
-
Societat
Què pots fer després del ciberatac a Endesa si n’ets client?
-
Societat
Una jutgessa rebutja investigar la ruixada amb esprai pebre dels Mossos a activistes per Palestina
-
Societat
Trepitjar-se la manguera amb l'habitatge
