La Plataforma per la Llengua organitza aquest dissabte 19 de novembre la 13a edició de la Festa pel joc i el lleure en català al Passeig Lluís Companys de Barcelona. Un any més l'entitat reivindicarà el dret de grans i petits a poder jugar en llengua catalana i a més estrenarà la cançó Juga, Juga!, una peça feta especialment per l'ocasió pel grup d'animació Xiula.
La festa comptarà amb nombrosos tallers, dirigits als més petits, com: pintar cares, fem volar un avió, fem una xapa, ludoteca, taller de corones, taller de llengua de signes... i un taller de Scrabble en català, per als més adults.
Enguany, a més a més, es farà un taller específic sobre els drets lingüístics. Amb aquesta iniciativa es demanarà a Playmobil que no menystingui els drets dels nens catalanoparlants i compleixi amb la llei del Codi de Consum català incorporant la llengua catalana en les seves instruccions i recomanacions d'ús.
I és que aquesta festa anual també és un espai de denúncia de la vulneració de la llei per part d'algunes grans empreses de joguines i la discriminació que fan les multinacionals.
La Festa pel joc i el lleure en català torna aquest dissabte a Barcelona
Societat
La Plataforma per la Llengua organitza tallers i activitats per reivindicar el dret de poder jugar en català | L'entitat estrenarà la cançó "Juga, Juga", creada especialment per l'ocasió
ARA A PORTADA
-
Política Junts conté la respiració davant l'auge d'Aliança i el veredicte europeu sobre l'amnistia Oriol March
-
-
Política Aliança no fa por a Vox i Sánchez ho té fet a Catalunya: la lletra petita del CEO Bernat Surroca Albet
-
-
Política La desfeta de Junts fa que Aliança ja lluiti pel segon lloc amb ERC, segons el CEO Lluís Girona Boffi
Publicat el
17 de novembre de 2016 a
les 19:43
Et pot interessar
-
Societat
El Col·legi de Psicologia acusa la terapeuta dels Andic d'intrusisme i mala praxi
-
Societat Augmenten a 3.889 els morts pel doble terratrèmol a Veneçuela
-
Societat
Almenys 12 morts i 19 desapareguts en un incendi forestal a Almeria
-
Societat
Detenen un home per drogar i fer tocaments a dones al barri de Vallvidrera
-
Societat
Els tècnics avaluaran dissabte si els desallotjats per l'esvoranc de l'L9 poden tornar a casa
-
Societat Desallotgen un tren i l’estació de metro d’Urquinaona per llançament de gas pebre
