La Plataforma per la Llengua organitza aquest dissabte 19 de novembre la 13a edició de la Festa pel joc i el lleure en català al Passeig Lluís Companys de Barcelona. Un any més l'entitat reivindicarà el dret de grans i petits a poder jugar en llengua catalana i a més estrenarà la cançó Juga, Juga!, una peça feta especialment per l'ocasió pel grup d'animació Xiula.
La festa comptarà amb nombrosos tallers, dirigits als més petits, com: pintar cares, fem volar un avió, fem una xapa, ludoteca, taller de corones, taller de llengua de signes... i un taller de Scrabble en català, per als més adults.
Enguany, a més a més, es farà un taller específic sobre els drets lingüístics. Amb aquesta iniciativa es demanarà a Playmobil que no menystingui els drets dels nens catalanoparlants i compleixi amb la llei del Codi de Consum català incorporant la llengua catalana en les seves instruccions i recomanacions d'ús.
I és que aquesta festa anual també és un espai de denúncia de la vulneració de la llei per part d'algunes grans empreses de joguines i la discriminació que fan les multinacionals.
La Festa pel joc i el lleure en català torna aquest dissabte a Barcelona
La Plataforma per la Llengua organitza tallers i activitats per reivindicar el dret de poder jugar en català | L'entitat estrenarà la cançó "Juga, Juga", creada especialment per l'ocasió
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de novembre de 2016 a les 19:43
Et pot interessar
-
Societat
El Cant de la Sibil·la ja sona a la catedral de Barcelona: què és?
-
Societat
A propòsit del B9: 10 idees sobre immigració
-
Societat
Badalona, més enllà del xèrif fatxenda
-
Societat
El tió, la figura màgica de l'abundància
-
Societat
Dos menors ferits, un d’ells ingressat greu, en una baralla multitudinària a Igualada
-
Societat
Quatre línies de Rodalies interrompudes entre Granollers Centre i Sant Celoni per un atropellament
