La Fiscalia ha obert una investigació a l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, pel nomenament del nou cap de la Guàrdia Urbana, Pedro Velázquez. L'origen de la investigació és una denúncia del sindicat CSIF, que considera "arbitrari" i sense cap "fonament" legal l'ascens de Velázquez.
La investigació de la Fiscalia també se centra en Velázquez, nomenat el mes de desembre. Segons el CSIF, l'ascens es va fer sense tenir en compte els principis d'objectivitat, mèrit, capacitat i igualtat d'oportunitats com estableix la llei.
El cap del cos ha de ser nomenat entre l'escala executiva, però Velázquez va ser ascendit d'intendent a intendent major el mateix dia que plegava l'anterior cap, Evelio Vázquez, i que era elegit màxim comandament de la Urbana, tot i que hi ha vuit intendents majors més.
[noticiadiari]2/203622[/noticiadiari]
La Fiscalia investiga Colau pel nomenament del cap de la Guàrdia Urbana
El sindicat CSIF veu manques de "fonaments" legals en l'ascens de Pedro Velázquez
ARA A PORTADA
-
Junqueras i Sánchez tanquen l’acord pel finançament amb ordinalitat i 4.700 milions més per a Catalunya Bernat Surroca Albet
-
Junqueras ja ha abordat el finançament amb Puigdemont i admet que serà «dificilíssim» aprovar-lo Oriol March
-
-
Els pagesos tallen autopistes i carreteres «de manera indefinida» contra l'acord del Mercosur Redacció
-
Publicat el 08 de juny de 2020 a les 20:52
Et pot interessar
-
Societat
Del fred al vent: el Meteocat activa l'alerta a 30 comarques
-
Societat
Què és el «cohousing»: la nova tendència d’habitatge col·laboratiu que s'obre pas a Catalunya
-
Societat
El temps d'aquest dijous 8 de gener: comencen a pujar les temperatures
-
Societat
Mor un home sense sostre a Barcelona... un dia després d'una altra mort al carrer a Badalona
-
Societat
El Govern retira l'obligatorietat de la mascareta a centres sanitaris per la millora de la grip
-
Societat
El Meteocat activa l'avís de perill per vent a 33 comarques
