La fiscalia de l'Audiència Nacional espanyola previsiblement s'oposarà a investigar els casos de nens robats durant el franquisme perquè no té competència per fer-ho i per considerar que possiblement els fets hagin prescrit.
Tot i així, la fiscalia demanar al Ministeri de Justícia que creï una oficina que centralitzi i coordini totes les denuncies. Des del Ministeri Fiscal es considera més adequat canalitzar els casos per la via administrativa.
El fiscal en cap de l'Audiència Nacional, Javier Zaragoza, ha acordat aquesta solució amb un grup de familiars afectats per aquests casos que han rebut positivament la notícia com un pas per fer justícia.
La fiscalia s'oposarà a investigar els casos dels nens desapareguts al franquisme
El ministeri fiscal demanarà a Justícia la creació d'una oficina que coordini les denuncies
ARA A PORTADA
-
Per què aquesta vaga educativa té tots els ingredients per ser la més contundent dels darrers anys? David Cobo
-
-
«No es reconeix prou la nostra feina»: escoles rurals en vaga per manca de personal Bernat Castanyer Colomer
-
Els mestres de la Catalunya Central fan nit en un institut de Manresa per conjurar-se Pere Fontanals
-
Publicat el
22 de novembre de 2010 a
les 18:20
Et pot interessar
-
Societat
Salut activa canvis al sistema sanitari prioritzant la col·laboració entre hospitals
-
Societat
Zona Franca: amagar la pobresa
-
Societat
La Iaia Atòmica, la instagramer que ha fet virals les receptes secretes de les àvies
-
Societat
«Renfe no s'estima els viatgers de Catalunya»
-
Societat
Robatori de pel·lícula a una Vall de Núria coberta per la neu
-
Societat
La segona proposta del PDUM contempla més de 160.000 nous habitatges a l'àrea metropolitana
