La fiscalia de l'Audiència Nacional espanyola previsiblement s'oposarà a investigar els casos de nens robats durant el franquisme perquè no té competència per fer-ho i per considerar que possiblement els fets hagin prescrit.
Tot i així, la fiscalia demanar al Ministeri de Justícia que creï una oficina que centralitzi i coordini totes les denuncies. Des del Ministeri Fiscal es considera més adequat canalitzar els casos per la via administrativa.
El fiscal en cap de l'Audiència Nacional, Javier Zaragoza, ha acordat aquesta solució amb un grup de familiars afectats per aquests casos que han rebut positivament la notícia com un pas per fer justícia.
La fiscalia s'oposarà a investigar els casos dels nens desapareguts al franquisme
Societat
El ministeri fiscal demanarà a Justícia la creació d'una oficina que coordini les denuncies
ARA A PORTADA
-
Política L'última palanca de Conde-Pumpido per no ajornar més del compte l'amnistia Bernat Surroca Albet
-
-
Política Els nens del procés tornen als carrers: «És el nostre moment, s'ha acabat el pessimisme» Lluís Girona Boffi | Bernat Castanyer Colomer
-
Política Sánchez fa gestos a Illa amb el finançament i atia la confrontació amb PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política Feijóo promet fronteres més dures i recuperar el «prestigi del passaport» per pescar vots a Catalunya Bernat Surroca Albet
Publicat el
22 de novembre de 2010 a
les 18:20
Et pot interessar
-
Societat
Diagnosticar abans i avançar en la recerca: els reptes de la nova era de l'Alzheimer
-
Societat
Barcelona aclareix la pugna per l'alcaldia: les claus de totes les candidatures a l'Ajuntament
-
Societat
Un intern de la presó de Quatre Camins se suïcida a la seva cel·la
-
Societat
Cremen les ofrenes florals de la Diada al monument de Rafael Casanova
-
Societat
Milers de persones es manifesten en contra de l'ampliació del Prat a Barcelona: «Ni ara ni mai»
-
Societat
Collboni anuncia a Nova York una prova per obrir comerços assequibles al barri de la Marina
