La fundació Arrels, que acompanya les persones sense llar que viuen als carrers de Barcelona, alerta d'una estafa. A través del seu perfil d'Instagram, expliquen que des de fa un temps han rebut avisos de gent a la qual se l'ha volgut enganyar fent-se passar per membres d'Arrels o directament persones acompanyades des de la seva entitat.
Per exemple, alguns dels estafadors demanaven diners al carrer en nom de l'entitat; mentre que en altres casos, la persona demanava diners a una altra dient que des d'Arrels li han trobat feina i pis fora de Barcelona, però que no té com arribar-hi.
L'entitat recorda que no recapten fons al carrer i que el seu model d'atenció a les persones és integral, és a dir, no se les deixa sense acompanyament. També fan una crida a fer-se ressò de l'estafa i, en cas de trobar-s'hi, enviar un correu a juridic@arrelsfundacio.org.
Durant el 2021, la fundació ha acompanyat 2.103 persones sense llar, el 30% de les quals per primera vegada. L'any passat es van visitar 844 persones que viuen al ras, un 24% més de persones que l'any anterior. També s'ha garantit l'allotjament a 249 persones.
La fundació Arrels alerta d'una estafa per robar-te diners
L'entitat recorda que ells mai demanen diners al carrer
ARA A PORTADA
-
L'UCO escorcolla organismes vinculats a Hisenda i Transició Ecològica pel cas de Leire Díez Redacció
-
La dimissió d'un membre de la direcció per denúncies d'assetjament agreuja la crisi al PSOE Redacció
-
-
Es pot escapar un virus del laboratori? L'IRTA-CReSA nega que les obres ho hagin facilitat Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el 20 de febrer de 2022 a les 12:48
Et pot interessar
-
Societat
Va ser realment un accident? Què sabem i què no de la mort d'Isak Andic un any després
-
Societat
Els fills d'Isak Andic l'homenatgen amb una carta: «Era un pare proper i afectuós»
-
Societat
Creen una eina que prediu el risc d'ictus a partir dels greixos de la dieta
-
Societat
Barcelona estrena dos nous radars: on són i a quina velocitat multen?
-
Societat
Quatre línies de Rodalies, fora de servei per una incidència entre Mollet-Sant Fost i Granollers Centre
-
Societat
Un tiroteig al barri de Navas deixa una persona ferida
