El Departament de Salut de la Generalitat ha explicat aquest divendres que no té constància, per ara, d'afectats a Catalunya per una possible contaminació amb toxina botulínica, una toxina potencialment mortal, en un lot de tonyina en oli de gira-sol retirat pel grup DIA el 10 d'agost -pel qual s'ha activat una alerta sanitària-.
Fonts del departament que encapçala la consellera Alba Vergés han explicat que l'empresa ha informat que ja s'ha retirat aquest producte, i que els tècnics estan fent les comprovacions oportunes. "Però no es pot descartar que algú tingui aquest producte a casa (que l'hagi comprat fa dies) i per això s'ha declarat aquesta alerta", han afegit.
La Generalitat no té constància d'afectats per la toxina en llaunes de tonyina dels DIA
S'ha activat una alerta sanitària
ARA A PORTADA
Publicat el
30 d’agost de 2019 a
les 17:52
Et pot interessar
-
Societat
Nou tiroteig mortal a tocar del passeig de la Zona Franca
-
Societat
Benvolgut Lleó XIV: a Catalunya en català
-
Societat
«A la jerarquia catòlica li ha mancat sensibilitat per la llengua»
-
Societat
Manifestació dels docents a l'hora que el Papa aterrarà a Barcelona
-
Societat
Barcelona recorda el lloc on un tramvia va atropellar Gaudí ara fa cent anys
-
Societat
Això és una revolta educativa?
