La Generalitat de Catalunya ha obert un expedient sancionador als organitzadors dels ‘bous a la mar’ que es van dur a terme el passat 24 d’agost a les Cases d’Alcanar (municipi d'Alcanar, Montsià). Així ho ha informat avui l'Associació Contra la Tortura i el Maltractament als Animals (Actyma) després d’haver rebut, com a denunciant, una notificació dels serveis territorials d’Interior a les Terres de l’Ebre a través de la que li comunica l’obertura d’expedient sancionador “per infraccions a la normativa en matèria d’espectacles tradicionals amb bous’.
Actyma recorda que al novembre va rebre una altra notificació informant-li de l'inici d'un altre expedient sancionador contra els organitzadors de ‘bous a la mar’ a l'Ampolla, i remarca que esta modalitat està “prohibida” a Catalunya després de la sentència ferma 402/2013, del Jutjat del Contenciós-Administratiu nº 1 de Tarragona.
Actyma ha emès un comunicat en què “celebra” que els ajuntaments esmentats siguen sancionats pels fets denunciats, i sosté que la batalla legal duta a terme implica “una victòria contra la celebració d'esta modalitat prohibida”.
La Generalitat obre expedient sancionador pels «bous a la mar»
Societat
Els fets investigats van tenir lloc el 24 d'agost a les Cases d'Alcanar
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de desembre de 2014 a
les 18:54
Et pot interessar
-
Societat
Anthropic i OpenAI demanen «baixar el ritme» de desenvolupament de la IA
-
Societat
Mor una dona en un xoc frontal entre dos turismes a la BV-2005 a Torrelles de Llobregat
-
Societat
La Marxa de la Llibertat de 1976 reivindica el seu llegat en el moviment ciutadà pacifista
-
Societat
Quan la «superintel·ligència» artificial amenaça el futur de la humanitat: les ombres del cas Anthropic
-
Societat
Cau un grup criminal relacionat amb més de 70 assalts en empreses dels Països Catalans
-
Societat
Retards a l'R2 Sud i Regionals Sud per un robatori de cable a l'estació de França
