El cadàver que els Mossos d'Esquadra van trobar dissabte al canal de la dreta de l'Ebre a Sant Jaume d'Enveja i la mà que agents de la Guàrdia Urbana de Tarragona van localitzar dijous passat al maleter d'un cotxe són de la mateixa persona, segons han confirmat fonts judicials a l'ACN.
Aquest diumenge el jutjat d'instrucció número 2 de Tarragona va decretar presó provisional, incomunicada i sense fiança per tres persones. La causa està oberta per homicidi i es troba sota secret de sumari. La investigació dels fets va a càrrec dels Mossos d'Esquadra.
Una patrulla de la Guàrdia Urbana de Tarragona va aturar dijous un vehicle que hauria comès una infracció de trànsit a la ciutat. Els agents van comprovar que els dos ocupants tenien antecedents i van escorcollar el maleter, i allà hi van trobar una mà humana. Els Mossos d'Esquadra els van detenir i es van fer càrrec de la investigació.
Posteriorment van fer una tercera detenció. Dissabte a la tarda, agents del cos van localitzar un cadàver amb signes de violència al canal de la dreta de l'Ebre, a Sant Jaume d'Enveja. Tot i que inicialment hi havia dues investigacions paral·leles, finalment han conclòs que es tracta del mateix cos. Les indagacions per esclarir els fets es mantenen obertes.
La mà localitzada dins d'un cotxe a Tarragona és del cadàver trobat a l'Ebre
Societat
El jutge va decretar presó provisional per tres persones aquest diumenge
ARA A PORTADA
Publicat el
30 d’agost de 2021 a
les 17:11
Et pot interessar
-
Societat
Què és «La Casa de la Vaga», l'espai «ocupat» a l'edifici històric de la UB per escalfar l'11-N?
-
Societat
L'antifeixisme obliga Vito Quiles a fugir de l'Ikea de Sabadell i la UAB
-
Societat Una agència immobiliària porta als tribunals un llogater víctima de racisme
-
Societat
Detinguts dos homes per una presumpta agressió sexual a una dona sense llar a Barcelona
-
Societat
La Junta Electoral rebutja les acusacions de Junts a Collboni per inaugurar serveis a Barcelona
-
Societat
El sector social porta al Parlament una ILP per blindar la sanitat pública
