El cadàver que els Mossos d'Esquadra van trobar dissabte al canal de la dreta de l'Ebre a Sant Jaume d'Enveja i la mà que agents de la Guàrdia Urbana de Tarragona van localitzar dijous passat al maleter d'un cotxe són de la mateixa persona, segons han confirmat fonts judicials a l'ACN.
Aquest diumenge el jutjat d'instrucció número 2 de Tarragona va decretar presó provisional, incomunicada i sense fiança per tres persones. La causa està oberta per homicidi i es troba sota secret de sumari. La investigació dels fets va a càrrec dels Mossos d'Esquadra.
Una patrulla de la Guàrdia Urbana de Tarragona va aturar dijous un vehicle que hauria comès una infracció de trànsit a la ciutat. Els agents van comprovar que els dos ocupants tenien antecedents i van escorcollar el maleter, i allà hi van trobar una mà humana. Els Mossos d'Esquadra els van detenir i es van fer càrrec de la investigació.
Posteriorment van fer una tercera detenció. Dissabte a la tarda, agents del cos van localitzar un cadàver amb signes de violència al canal de la dreta de l'Ebre, a Sant Jaume d'Enveja. Tot i que inicialment hi havia dues investigacions paral·leles, finalment han conclòs que es tracta del mateix cos. Les indagacions per esclarir els fets es mantenen obertes.
La mà localitzada dins d'un cotxe a Tarragona és del cadàver trobat a l'Ebre
El jutge va decretar presó provisional per tres persones aquest diumenge
ARA A PORTADA
-
Rufián dibuixa el pla de conjura de l'esquerra: «No podem competir 14 partits iguals» Lluís Girona Boffi
-
El Govern força que els migrants regularitzats per Sánchez hagin d'acreditar el català Lluís Girona Boffi
-
-
La compra especulativa continua encallant l'acord Govern-Comuns pels pressupostos Bernat Surroca Albet
-
ERC i el govern espanyol ultimen l'acord pel consorci d'inversions Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
Publicat el
30 d’agost de 2021 a
les 17:11
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos detenen un home de 20 anys per la mort violenta d'un altre a Sant Andreu
-
Societat
Vall d’Hebron extirpa un tumor inoperable amb una tècnica del trasplantament hepàtic
-
Societat La Generalitat impulsa l’Any Bressola per celebrar 50 anys d’educació en català a la Catalunya del Nord
-
Societat
Educació es mou després de la vaga: ofereix 1.500 euros més en quatre anys als docents
-
Societat
Revolut es passa al català: busca traductors per incorporar la llengua gràcies a la pressió ciutadana
-
Societat
Una incidència a Movistar, Vodafone i Orange deixa milers d'empreses sense internet durant cinc hores
