La Marató 2020 de TV3 dedicada a la Covid-19 ha sumat 3,5 milions d'euros extra al marcador provisional del 20 de desembre i ha aconseguit una recaptació definitiva de 13.864.073 €, la tercera més alta de la història del programa. La xifra final s'ha conegut en una edició especial del programa Al cotxe emesa aquest divendres al vespre.
Amb els recursos recaptats s'impulsarà la recerca per prevenir, tractar i curar la malaltia. La Fundació de la Marató de TV3 ha fet públics els 98 equips d'investigació que faran els 36 projectes seleccionats. Fins al maig s'han revisat els 229 projectes candidats, en un procés coordinat per l'Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya.
Els 98 equips de recerca que rebran finançament són "dipositaris no només d'uns fons econòmics, sinó de tota la solidaritat, l'esforç i la confiança de milers de persones que van donar el seu suport a una Marató excepcional enmig d'unes circumstàncies complicades", ha explicat Lluís Bernabé, director de la Fundació La Marató de TV3.
La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio celebrarà la 30a edició el diumenge 19 de desembre i estarà dedicada a la salut mental, un grup de problemes de salut molt comuns que afecten una de cada quatre persones en algun moment de la vida, amb un elevat impacte social, sanitari i de la qualitat de vida de les persones afectades i del seu entorn.
[noticia]221193[/noticia]
[noticia]221186[/noticia]
La Marató de TV3 recapta 13,8 milions per a la recerca de la Covid
Els recursos serviran per finançar 98 equips d'investigació que faran 36 projectes per prevenir, tractar i curar la malaltia

- Imatge de la Marató 2020. -
- CCMA
ARA A PORTADA
-
«Una pèrdua irreparable»: clam dels exconsellers de Cultura contra el trasllat de les obres de Sixena Lluís Girona Boffi
-
El PP portarà a la conferència de presidents una esmena a la totalitat contra el «cupo independentista» Redacció
-
Leire Díez, sobre l'operació Catalunya: «No hi ha prou causes obertes amb la informació existent» Lluís Girona Boffi
-
-
La Sindicatura de Comptes s'enfronta als exalts càrrecs que critiquen l'informe sobre la DGAIA : «Son fets objectius» Sara Escalera
Publicat el 11 de juny de 2021 a les 21:30
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest divendres 6 de juny: s'estabilitza la temperatura estiuenca entre sol i núvols
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 7 i 8 de juny
-
Societat Barcelona, escollida per acollir un centre d'escala mundial sobre «economia oceànica sostenible»
-
Societat Un fenomen inèdit a la galàxia: neix un planeta gegant a partir d'una estrella diminuta
-
Societat Catalunya es reconfigura: el mapa de les comarques que guanyen (i perden) habitants
-
Societat Una treballadora de l'Ajuntament de Barcelona hauria desviat diners d'ajuts socials