Ha trigat un mes, però la mare de l'exjugador del Barça, Dani Alves ja ha esborrat la publicació d'Instagram en la qual va compartir imatges de la denunciant de la presumpta violació per la qual serà jutjat el seu fill a partir del pròxim dilluns.
La progenitora de l'esportista, Lucía Alves, va publicar el passat mes de gener un vídeo en el seu perfil de la xarxa social amb una recopilació d'imatges de la víctima, editades amb música i acompanyades de comentaris en defensa de la innocència del seu fill.
[noticiadiari]2/267614[/noticiadiari]
La publicació va alertar la Fiscalia, que no va arribar a obrir una investigació perquè l'assumpte es va judicialitzar ràpidament arran d'una denúncia de la víctima.
[plantillavirals]
La mare d'Alves esborra un mes després les fotos de la víctima de la violació
Lucía Alves va penjar una sèrie d'imatges al seu perfil d'Instagram editades amb música i acompanyades de comentaris en defensa de la innocència del seu fill

- Dani Alves, en una foto d'arxiu -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de febrer de 2024 a les 16:53
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dimarts 7 d'octubre: estabilitat i bon temps
-
Societat Cinc coses que has de saber de Bob Pop, aspirant a substituir Colau a Barcelona
-
Societat Alerta si has rebut un missatge d'una factura d'Endesa, pot ser una estafa
-
Societat Vandalitzen la façana de la botiga de màgia més antiga del món a Barcelona
-
Societat Mor un home mentre netejava la xemeneia d’una incineradora de Sant Adrià de Besòs
-
Societat El 70% dels trens de Rodalies de l'R3 han registrat retards aquest setembre