La multinacional de videojocs King ha inaugurat aquest dijous les seves oficines de 6.700 metres quadrats al districte 22@ de Barcelona. Els creadors de la franquícia Candy Crush ocupen sis plantes d'un edifici on hi treballen més de 600 persones, i que té capacitat per a acollir un augment de personal del 10%.
La consellera d'Empresa i Coneixement, Àngels Chacón, ha inaugurat les instal·lacions acompanyada de la directora general d'Indústria, Matilde Villarroya i del president de la companyia, Human Sakhnini. L'empresa va ser una de les primeres productores internacional de videojocs que va aterrar a Barcelona, el 2012, i amb aquest moviment vol reforçar la seva presència a la ciutat, ha explicat Oriol Canudas, vicepresident i director d'estudis a King.
"És una clara demostració d'intencions que l'empresa es vol quedar molts anys a Barcelona", ha assegurat. L'oficina de la capital catalana és la segona més gran de la companyia després de la d'Estocolm.
La multinacional del Candy Crush inaugura una nova seu a Barcelona amb 600 treballadors
Societat
La companyia de videjocs King es muda a unes instal·lacions de 6.700 metres quadrats al 22@
- Miquel Ramos -
- Adrià Costa
ARA A PORTADA
-
-
Internacional Crims d'estat, corrupció i revoltes de la fam: així és el Marroc, el soci més temut d'Espanya Pep Martí i Vallverdú
-
Política Feijóo escala el xoc amb Sánchez i se suma a la causa judicial per la crisi de Ceuta Marc Orts i Cussó
-
Societat Suspenen les manifestacions contra els migrants per por a vincles amb els ultres Neus Climent
-
Política Tots els fronts oberts a Ceuta un mes després de l'arribada massiva de migrants Oriol March
Publicat el
10 d’octubre de 2019 a
les 19:57
Et pot interessar
-
Societat
Tallada la circulació a la línia d'alta velocitat entre Girona i Barcelona per manca de tensió elèctrica
-
Societat
Busquen una tercera persona que va fugir després de provocar un accident múltiple amb nou ferits a l'AP-7
-
Societat
Crisi de model i sobreinformació: com sobreviu el periodisme a les xarxes socials?
-
Societat
L’odi no fa vacances
-
Societat
«Endurir les sancions de l'ordenança de civisme és un error»
-
Societat
Reoberta l’AP-7 després de l’accident múltiple provocat per un cotxe robat que fugia dels Mossos
