La multinacional de videojocs King ha inaugurat aquest dijous les seves oficines de 6.700 metres quadrats al districte 22@ de Barcelona. Els creadors de la franquícia Candy Crush ocupen sis plantes d'un edifici on hi treballen més de 600 persones, i que té capacitat per a acollir un augment de personal del 10%.
La consellera d'Empresa i Coneixement, Àngels Chacón, ha inaugurat les instal·lacions acompanyada de la directora general d'Indústria, Matilde Villarroya i del president de la companyia, Human Sakhnini. L'empresa va ser una de les primeres productores internacional de videojocs que va aterrar a Barcelona, el 2012, i amb aquest moviment vol reforçar la seva presència a la ciutat, ha explicat Oriol Canudas, vicepresident i director d'estudis a King.
"És una clara demostració d'intencions que l'empresa es vol quedar molts anys a Barcelona", ha assegurat. L'oficina de la capital catalana és la segona més gran de la companyia després de la d'Estocolm.
La multinacional del Candy Crush inaugura una nova seu a Barcelona amb 600 treballadors
La companyia de videjocs King es muda a unes instal·lacions de 6.700 metres quadrats al 22@
- Miquel Ramos -
- Adrià Costa
ARA A PORTADA
Publicat el
10 d’octubre de 2019 a
les 19:57
Et pot interessar
-
Societat
El moviment per l'habitatge clama contra la caiguda de la moratòria dels desnonaments
-
Societat
«Comprar, reformar i posar en lloguer no és una pràctica especulativa»
-
Societat
El renaixement dels tramvies a Catalunya, 75 anys després del principi de la fi
-
Societat
La primera revolta contra Franco: 75 anys de la vaga de tramvies
-
Societat
El catolicisme conservador es repensa a Barcelona
-
Societat
Com es contagia la grip porcina i quins són els seus riscos?
