La millora de les condicions meteorològiques permetrà aquest dissabte recuperar poc a poc la normalitat als aeroports de França i Bèlgica, després que centenars de persones hagin quedat atrapades a les terminals durant la nit de Nadal.
A Charles de Gaulle, 670 vols es van anul·lar el divendres per la neu i per la manca de líquid anticongelant, però per a aquest dissabte es preveu que s'enlairin i aterrin pràcticament tots els vols programats.
La situació és similar a Brussel·les, on, després d'una jornada de caos, l'aeroport recupera mica en mica la normalitat, tot i que es registren retards. Les afectacions al nord d'Europa provoquen encara algunes cancel·lacions a l'aeroport del Prat.
ARA A PORTADA
-
-
Sánchez manté l'oferta de diàleg a Junts malgrat la ruptura: «Seguirem aquesta estratègia fins al 2027» Bernat Surroca Albet
-
«La limitació de compra d'habitatges, sense prohibir res, foragitaria els fons d'inversió» David Cobo
-
-
Acord PSC-BComú per frenar l'expansió de botigues de mòbils i «accelerar» rehabilitacions al Besòs David Cobo
Publicat el 25 de desembre de 2010 a les 10:33
Et pot interessar
-
Societat
El CAP de les Corts de Barcelona passa a dir-se «Ernest Lluch» en homenatge a l'exministre
-
Societat
El temps del cap de setmana del 8 i 9 de novembre: avís per vent perillós i pluges al país
-
Societat
Catalunya es converteix en la casa de les llengües minoritzades d'Europa
-
Societat
Aitana, Joan Dausà o Pau Cubarsí: descobreix tots els nous caganers d'aquest Nadal
-
Societat
Detenen membres de l'organització veneçolana «Tren de Aragua» a Barcelona i Girona
-
Societat
Gairebé el 70% dels ciutadans de l'Estat no confien de forma general en les notícies que llegeixen
