La pagesia preveu tornar a mobilitzar-se a les carreteres catalanes aquest dimarts. Hi ha organitzades tractorades en diversos punts des de bon matí, com a l'Alt Empordà, al Ripollès, a l'Alta Ribagorça, al Berguedà i a la Cerdanya.
A les vuit del matí s'ha programat una concentració a l'AP-7 que ha de passar per Santa Llogaia d'Àlguema, Borrassà i Bàscara; a les 9 h s'iniciarà una marxa per la C-16 des de Berga fins a Puigcerdà i Llívia, i a les 10 h coincidiran la portesta a la C-38 des de Molló fins al coll d'Ares, a la frontera amb la Catalunya Nord, amb una des de Vilaller fins al túnel de Viella, per la N-230.
Paral·lelament, s'han convocat reunions d'agricultors a Alcarràs, Almacelles, Alfarràs i Tàrrega per al mateix dimarts.
[impacte]
La pagesia torna a la carretera
Dimarts hi haurà noves tractorades a l'Alt Empordà, al Ripollès, a l'Alta Ribagorça, al Berguedà i a la Cerdanya
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de febrer de 2024 a
les 17:58
Et pot interessar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
-
Societat
Quinze quilòmetres de cues a l'AP-7 per un accident a Montcada i Reixac
