El president del PP, Pablo Casado, participarà aquest diumenge a la manifestació de Madrid contra la reforma educativa, l'anomenada 'Llei Celaá', que ha convocat la plataforma Més Plurals en defensa de l'educació concertada i l'educació especial.
L'acompanyaran, entre d'altres, la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, i l'alcalde de la capital, José Luis Martínez-Almeida. Casat se sumarà a la marxa amb vehicles convocada a Madrid entre les 11.00 i les 13.00, desplaçant-se en cotxe, com demana l'organització i visitant, posteriorment, una de les taules que ha instal·lat el PP per recollir signatures abans de recórrer davant el Tribunal Constitucional aquesta norma, segons ha informat el partit.
També hi seran en aquesta convocatòria contra la Llei Orgànica de Modificació de la LOE (LOMLOE) Ayuso, Almeida, el vicesecretari de Política Territorial, Antonio González-Terol, el vicesecretari de Comunicació, Pablo Montesinos i la vicesecretària de Sectorial, Elvira Rodríguez. "Diumenge ens veiem a la manifestació # StopLeyCelaá", ha assegurat Casado al seu Twitter, just després de reunir-se a Lleida amb representants de centres d'educació concertada i especial "per defensar la llibertat de les famílies a triar l'escola dels seus fills" . El passat 6 de novembre també es va reunir a Barcelona amb entitats que defensen el bilingüisme.
La plana major del PP es manifesta contra la nova llei d'educació
Societat
Hi ha diverses convocatòries a tot l'estat espanyol per protestar contra l'anomenada "llei Celáa" del govern de Pedro Sánchez
- Pablo Casado, firmant contra la llei Celáa -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
Política Lluís Puig porta la determinació de l'exili al Parlament: «Res no acaba avui» Lluís Girona Boffi
-
Política En català, per imperatiu legal i «pel mandat de l'1-O»: així ha recollit Comín l'acta d'eurodiputat a Madrid Oriol March
-
Política Pedro Sánchez entra en precampanya a «La Revuelta» sense esquivar preguntes: «Els casos de corrupció m'han decebut» Neus Climent
-
-
Publicat el
21 de novembre de 2020 a
les 18:26
Et pot interessar
-
Societat
El virus que només afectava animals arriba als humans: mor el primer infectat a França
-
Societat
L’incendi d’un cotxe talla un carril a l’A-2 en sentit Barcelona i provoca retencions
-
Societat
Catalunya millora en igualtat de gènere als llocs de poder, però manté l'alta segregació laboral
-
Societat
Primer pas d'aliança entre ciutats a l'Estat per «reforçar» la mirada metropolitana
-
Societat
Vols ser patge reial a la Cavalcada de Barcelona del 2027? Tot el que has de saber per participar-hi
-
Societat
Barcelona vol «accelerar» l'ampliació de la xarxa de dipòsits pluvials després de «sobreviure» als aiguats
