La Plataforma Llibertat Pablo Hasél va anunciar durant la manifestació d'aquest dissabte a Lleida noves accions de protesta per demanar l'alliberament del raper. A l'inici de la marxa, membres de la plataforma van repartir fulls on s'indicava que, a partir d'aquest dilluns i fins divendres, s'organitzaran grups de treball a diversos punts de la ciutat per donar a conèixer la situació que viu el raper. Igual que la setmana passada, dijous han convocat una nova assemblea oberta a la plaça Maria Aurèlia Capmany, al barri de Balàfia, per decidir noves accions per donar resposta a l'empresonament de Hasél, i dissabte vinent també hi ha prevista una nova manifestació.
El primer piquet informatiu es farà dilluns a partir de les 6 de la tarda a la plaça Maria Aurèlia Capmany, mentre dimarts a les 10 del matí i les 7 de la tardà se'n faran davant l'edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida, coincidint amb la primera setmana de la detenció en aquest espai i empresonament del raper lleidatà. Dimecres a la tarda n'hi haurà al campus de Cappont, dijous al matí al Rectorat novament i divendres a la tarda a la plaça Sant Joan.
Per altra banda, aquest dilluns a les onze del matí la plataforma ha convocat una roda de premsa davant el centre penitenciari de Ponent per denunciar la "campanya mediàtica d'assetjament i manipulació" que, segons consideren, s'ha generat contra el raper. Hi participarà l'advocada de Hasél i un membre de la plataforma.
La Plataforma de suport a Hasél convoca accions de protesta durant tota la setmana per demanar la llibertat del raper
Societat
A partir de dilluns faran piquets informatius i dissabte hi ha prevista una nova manifestació a Lleida
- Imatge dels concentrats. -
- Martí Urgell
ARA A PORTADA
-
Política Puente descarta dimitir: «La meva feina és donar la cara i resoldre el problema» Bernat Surroca Albet
-
Política Feijóo responsabilitza Sánchez i Puente de l'accident d'Urda: «Si no dimiteixen, els farem dimitir a les urnes» Bernat Surroca Albet
-
Societat Primer informe sobre l'accident de Toledo: l'AVE va xocar a entre 160 o 200 quilòmetres per hora Neus Climent
Publicat el
21 de febrer de 2021 a
les 18:14
Et pot interessar
-
Societat
Detenen a València el presumpte fundador del moviment Blocus a l'Estat: un jove de 20 anys
-
Societat
Els Mossos no detecten motivacions polítiques en els saquejos: Blocus és «un fenomen» que s'alimenta del «FOMO»
-
Societat Els Mossos detenen un tercer jove, major d'edat, vinculat als aldarulls de Barcelona
-
Societat
Educació estudia posar en marxa una nova direcció general per reforçar els equips directius dels centres
-
Societat
L'operari del centre de control d'Adif a Atocha es nega a declarar sobre l'accident de Toledo
-
Societat
El poble català on pots comprar un pis de 80 metres quadrats per menys de 60.000 euros
