La «playlist» d'«Operación Triunfo»: les cançons que s'interpretaran en el càsting de Barcelona

Aquest dilluns se celebra la primera prova per presentar candidatura al programa de cant de la televisió espanyola

Publicat el 02 de juliol de 2023 a les 15:00
El nou David Bisbal i la nova Aitana Ocaña estan esperant el primer càsting a Barcelona per presentar candidatura a la nova edició d'Operación Triunfo (OT), ara, organitzat per Amazon. La plataforma prepara una nova edició només digital, completament emesa a través de streaming, i que s'estrenarà entre finals del 2023 i inicis del 2024. 

El Parc Audiovisual de Catalunya, situat a Terrassa, tornarà a ser el plató de la nova edició d'OT, tal com ho va confirmar Noemí Galera, directora de càsting de Gestmusic, en una roda de premsa en què també va anunciar les dates dels càstings: començaran el dia 3 de juliol a Barcelona i acabaran el 19 de setembre a Madrid.

Aquest dilluns, els aspirants no es poden presentar amb qualsevol cançó, però, i n'hauran de triar una de la playlist que ha publicat l'organització. La conformen temes de pop espanyol com Puedes Contar Conmigo, de l'Oreja de Van Gogh; temes en castellà més recents, com Fiebre de Bad Gyal; clàssics del pop anglosaxó com Baby One More Time de Britney Spears; i bachates com La Bachata de Manuel Turizo.

[plantillavirals]