La Policia Local de Llagostera (Gironès) ha aixecat un total de dotze actes per tinença de substàncies estupefaents en una "rave" il·legal. Entre els denunciats hi ha menors d’edat i els agents han comissat diverses quantitats de marihuana, haixix, pastilles d’èxtasis i cocaïna.
Els fets s’han produït a la zona coneguda com "Les 4 parets", a Can Cabanyes de Montagut, un vell casalot en ruïnes situat entre els termes municipals de Llagostera i Tossa de Mar (Selva) prop de l’ermita de Sant Grau. Es tracta d'un indret aïllat on cada cap de setmana s'hi acostumen a organitzar aquesta mena de festes il·legals.
Més enllà, cinc persones que participaven a la "rave" s’han accidentat mentre circulaven per la carretera GIV-6744. El cotxe ha sortit de la via i ha donat diverses voltes de campana. Tot i l'accident, cap dels ocupants ha resultat ferit. El conductor ha donat positiu a la prova d’alcoholèmia.
La Policia Local de Llagostera aixeca dotze denúncies en una «rave» il·legal
Els agents comissen diverses quantitats de droga a aquesta festa, que s’ha fet a la zona de Can Cabanyes de Montagut
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de gener de 2016 a les 17:16
Et pot interessar
-
Societat Barcelona commemora els 20 anys de l’aprovació del matrimoni igualitari: «L'Orgull no caduca»
-
Societat El temps del cap de setmana del 19 i 20 de juliol: núvols i baixada de temperatures
-
Societat Es recupera la circulació a l'AP-7 després de retencions per accidents
-
Societat La Generalitat incentiva amb un plus l’ús del català als jutjats
-
Societat Prohibit el bany en tres platges catalanes per la qualitat de l'aigua
-
Societat Catalanofòbia en un bar de Barcelona: «Res de català, no m'agrada»