Agents de la Policia Local de Santa Coloma de Gramenet (Barcelonès) i dels Mossos d'Esquadra han reanimat un nadó que s'estava ofegant al carrer.
Segons ha informat l'ajuntament de la localitat, els fets han passat aquest dissabte a les 02:45 hores, quan la Policia Local ha rebut l'alerta dels Mossos per un bebè que s'estava sufocant.
Quan hi han arribat, la criatura estava inconscient, per la qual cosa li han fet maniobres de reanimació fins que ha recuperat la respiració i l'han pogut traslladar a l'Hospital Germans Trias i Pujol de Badalona.
El menor tenia una febre molt alta, segurament provocada per una infecció respiratòria, segons han explicat els serveis pediàtrics.
La policia reanima un nadó inconscient a un carrer de Santa Coloma de Gramenet
La criatura s'estava ofegant
- Un agent dels Mossos d'Esquadra -
- ACN
ARA A PORTADA
-
-
Per què aquesta vaga educativa té tots els ingredients per ser la més contundent dels darrers anys? David Cobo
-
-
«No es reconeix prou la nostra feina»: escoles rurals en vaga per manca de personal Bernat Castanyer Colomer
-
Els mestres de la Catalunya Central fan nit en un institut de Manresa per conjurar-se Pere Fontanals
Publicat el
23 de juliol de 2022 a
les 13:54
Et pot interessar
-
Societat
La consellera Niubó en plena vaga: «Compartim les demandes i mantenim la voluntat de diàleg amb els sindicats»
-
Societat
Una coneguda cadena de perfumeries tanca i deixa més de cent treballadors sense feina a Catalunya
-
Societat
Primeres dades de la Generalitat sobre la vaga: el 13% dels centres comuniquen un seguiment del 12% entre la plantilla
-
Societat
Salut activa canvis al sistema sanitari prioritzant la col·laboració entre hospitals
-
Societat
Zona Franca: amagar la pobresa
-
Societat
La Iaia Atòmica, la instagramer que ha fet virals les receptes secretes de les àvies
