No es descarta que hagi estat un cas de violència de gènere. La dona està rebent atenció sanitària a l'hospital. L'Àrea Territorial d'Investigació de la Regió Policial de Barcelona s'ha fet càrrec de la investigació i el jutge encarregat del cas ha decretat el secret de sumari.
Els fets han passat al número 22 del carrer de Santa Engràcia, i la dona ha caigut des d'un segon pis. Segons els veïns de la zona, els fets haurien tingut lloc després que els dos implicats s'hagin barallat en una discussió que hauria començat abans de les deu del matí.
Expliquen que l'home duia a les mans un tornavís i ella un ganivet, i que es discutien amb tanta vehemència, entrant i sortint del pis al balcó, que un grup de veïns s'ha reunit a sota al carrer i els ha començat a increpar perquè s'aturessin.
Una veïna ja hauria trucat en aquest moment a la policia. La baralla, però hauria anat pujant de to, fins que, segons els veïns, pels volts de les deu del matí haurien vist com ell la colpejava de manera molt violenta. Hauria estat aleshores quan la dona s'hauria precipitat pel balcó, no queda clar si empesa per l'home o de forma voluntària.
La dona, que ha sobreviscut a la caiguda, ha dit als veïns que temia pel seu fill de dos anys, que era al domicili en el moment dels fets. El nen és ara en mans dels serveis socials. Les mateixes fonts indiquen que la víctima, que ha patit diverses contusions i una commoció, però que no es tem per la seva vida, podria ser de nacionalitat cubana
Aleshores l'home hauria intentat fugir de l'edifici, però els veïns li ho haurien impedit. Sembla que algun veí hauria posat un tauló per falcar la porta i evitar la fugida. Aleshores l'home ha tornat a dalt, moment en què han arribat els Mossos. Agents del cos i membres del Servei d'Emergències Mèdiques han entrat al pis i l'han trobat a terra. L'han intentat reanimar però no ho han aconseguit.
Segons ha transcedit, l'home duia una ferida molt gran, no queda clar si a l'abdomen o a l'esquena. Així doncs, de moment no queda clar si la ferida ha estat autoprovocada, o pel contrari li ha fet la dona durant la baralla.
Un altre fill de 22 anys, d'un matrimoni anterior de l'home, ha hagut de rebre assistència psicològica.
Segon succés tràgic al barri en una setmana
Aquest és el segon succés tràgic que passa al barri aquesta setmana, després que dimarts apareguessin dos nadons morts al districte de Nou Barris de Barcelona. La mare va ser detinguda, però aquest mateix divendres ha estat posada en llibertat provisional.