La Via Augusta de Barcelona deixarà de ser únicament per a vehicles de motor. Segons ha avançat La Vanguardia, l'Ajuntament preveu eliminar carrils de trànsit o de serveis -com l'aparcament- en ambdós sentits de la marxa per projectar-hi dos carrils bici unidireccionals a banda i banda.
Les obres estan previstes d'iniciar-se durant el mes de novembre, sense una data exacta, indiquen fonts municipals. Amb aquesta obra, el consistori vol connectar eficientment els districtes de Sarrià-Sant Gervasi i l'Eixample amb un sol carril per a bicicletes que comportarà, en alguns trams, l'eliminació de fins a dos carrils de circulació a la Via Augusta.
També al novembre, tal com va anunciar l'Ajuntament, hi ha previst iniciar les obres del carril bici que connectarà la plaça de Lesseps amb la ronda de Dalt passant pel barri de Vallcarca. Es tracta d'una zona de la ciutat que actualment no té projectat cap espai per als ciclistes.
La Via Augusta perd carrils per a cotxes mentre la bici es fa un lloc
L'Ajuntament transformarà la via i hi implantarà dos carrils bici unidireccionals, un en cada sentit de la marxa
ARA A PORTADA
Publicat el
21 d’octubre de 2022 a
les 13:17
Actualitzat el
21 d’octubre de 2022 a les
13:18
Et pot interessar
-
Societat
Maten a trets un jove al barri de Sants
-
Societat
Milers de persones es manifesten per la llibertat de Palestina a Barcelona
-
Societat
Detinguts tres policies canadencs per agredir sexualment i pegar una prostituta a Barcelona
-
Societat
Retencions a l'AP-7 per un xoc entre tres cotxes a Subirats
-
Societat
Converses sobre bolets i allioli als bars de la Catalunya Nord per impulsar l'ús del català
-
Societat
Mor un motorista de 26 anys en un xoc amb un camió al nus de la Trinitat
