La Via Augusta de Barcelona deixarà de ser únicament per a vehicles de motor. Segons ha avançat La Vanguardia, l'Ajuntament preveu eliminar carrils de trànsit o de serveis -com l'aparcament- en ambdós sentits de la marxa per projectar-hi dos carrils bici unidireccionals a banda i banda.
Les obres estan previstes d'iniciar-se durant el mes de novembre, sense una data exacta, indiquen fonts municipals. Amb aquesta obra, el consistori vol connectar eficientment els districtes de Sarrià-Sant Gervasi i l'Eixample amb un sol carril per a bicicletes que comportarà, en alguns trams, l'eliminació de fins a dos carrils de circulació a la Via Augusta.
També al novembre, tal com va anunciar l'Ajuntament, hi ha previst iniciar les obres del carril bici que connectarà la plaça de Lesseps amb la ronda de Dalt passant pel barri de Vallcarca. Es tracta d'una zona de la ciutat que actualment no té projectat cap espai per als ciclistes.
La Via Augusta perd carrils per a cotxes mentre la bici es fa un lloc
L'Ajuntament transformarà la via i hi implantarà dos carrils bici unidireccionals, un en cada sentit de la marxa
ARA A PORTADA
-
El Govern eleva el to contra Transports, Renfe i Adif: «No es pot permetre aquesta situació durant més temps» Bernat Surroca Albet
-
-
-
El centre de control d'Adif a Catalunya ja ha fallat quatre vegades des del 2022 Arnau Urgell i Vidal
-
El Govern i els Comuns anuncien les primeres multes per frau en la llei d'habitatge Bernat Surroca Albet
Publicat el
21 d’octubre de 2022 a
les 13:17
Actualitzat el
21 d’octubre de 2022 a les
13:18
Et pot interessar
-
Societat
Barcelona allarga la suspensió de la zona de baixes emissions per la situació «inacceptable» de Rodalies
-
Societat
Catalunya serà la comunitat amb més jutges destinats: 39 dels 121 del total de la nova promoció
-
Societat
Iryo suprimeix dos trens d'alta velocitat entre Barcelona i Madrid
-
Societat
Reestructuració a Interior per millorar la gestió de les emergències
-
Societat
Barcelona ampliarà en 705 les places d'escoles bressol municipals de cara al 2031
-
Societat
Mor una vianant atropellada per un camió a la C-243b a Sant Sadurní d’Anoia
