L'Associació de Navegants d'Altura Mediterranis (ANAM) està ultimant els preparatius de la propera Regata del Delta, que té la sortida al Club Marítim Port Ginesta, a Sitges, i arribada a Sant Carles Marina. Aquesta competició, però, que va néixer el 2009, duplicarà de nou la seva sortida amb la regata Mini Delta des del CN l'Ampolla, per donar cabuda, així, als participants del territori. Hi haurà classificacions diferents per a cadascuna de les dues versions.
La regata salparà el divendres 22 d'abril a les 18,30 h del CM Port Ginesta i, pel que fa a la Mini Delta, el dissabte 23, a les 08,00 h, del CN L'Ampolla. La cursa presenta un recorregut molt interessant i tàctic: partint de Port Ginesta, el primer obstacle es troba al Cap de Salou i el següent, a la desembocadura de l'Ebre, on les embarcacions han de circumnavegar i superar indrets com el cap de Tortosa, la Punta de la Banya i la Punta Corballera, fins a arribar al port de la Ràpita.
Tomàs Molina, entre els participants
En aquesta vuitena edició de la Regata del Delta s'espera una participació de trenta vaixells, que reuniran més d'un centenar de tripulants, la majoria dels quals salparan de Port Ginesta i, concretament, 8 embarcacions, de l'Ampolla. Entre la flota de Port Ginesta es troba el Gramona, Gran Soleil de Jesús Turro, President de la Reial Associació Nacional de Creuer, del Reial Club Nàutic de Barcelona. Formarà part de la tripulació d'aquesta embarcació el meteoròleg Tomàs Molina.
L'Acte de Lliurament de Trofeus i el Sopar Mariner per a totes les tripulacions tindrà lloc el dissabte 23 d'abril a les 20.00 hores a les instal·lacions de Sant Carles Marina.
A Sant Carles Marina tots els vaixells participants en la vuitena Regata del Delta disposaran d'amarratge gratuït fins al pròxim 15 de maig i gaudiran de condicions especials fins a finals de juny per poder gaudir dels atractius que ofereix el delta de l'Ebre.
La Regata del Delta està organitzada per ANAM, amb la col·laboració del CM Port Ginesta, el CN l'Ampolla i Sant Carles Marina i amb el suport de la Federació Catalana de Vela, la RANC, l'Ajuntament de Sant Carles de la Ràpita, Ports de la Generalitat i Salvament Marítim.
La vuitena edició de la Regata del Delta reunirà una trentena de vaixells
La competició tindrà sortida a Sitges i una segona a L'Ampolla per als participants del territori
ARA A PORTADA
-
Els nous pisos promesos de la Generalitat a Barcelona: 600 en marxa, 1.200 sense calendari David Cobo
-
Un terratrèmol de magnitud 8,8 a la costa de Rússia fa activar les alertes per tsunami a diversos països Marc Orts i Cussó
-
-
«El terratrèmol més gran dels últims 14 anys»: què pot passar amb el tsunami al Pacífic? Lluís Girona Boffi
-
Publicat el 13 d’abril de 2016 a les 18:13
Et pot interessar
-
Societat El seminari de Barcelona tanca després de 400 anys
-
Societat De Xile a Terrassa: així han destapat 140 quilos de cocaïna al Port de Barcelona
-
Societat Els socorristes de Barcelona convoquen una vaga indefinida a partir de l’1 d’agost per reclamar millores laborals
-
Societat «Perestroika» a l'arquebisbat de Barcelona
-
Societat Manifestació contra Mazón a la zona zero de la dana: «No podem aguantar-lo ni un dia més»
-
Societat Salvador Macip, científic, fa públic el seu diagnòstic d'autisme