L'ADN trobat al jersei d'Helena Jubany, morta l'any 2001 a Sabadell, no coincideix amb el del segon investigat pel crim, Santi Laiglesia, tal com ha determinat el laboratori científic de la policia espanyola que s'ha encarregat de comparar les dues mostres per part del jutjat de Sabadell que investiga el cas.
Al novembre es va saber que les mostres de l'investigat aleshores, Xavi Jiménez, no concordaven amb les trobades a la roba que duia la noia quan va morir, i al març es va determinar que l'ADN de Laiglesia, propietari de l'immoble on van passar els fets, tampoc no era el que es va trobar al mateix cos d'Helena Jubany.
Tot i això, Jiménez es manté en la causa perquè, tot i no trobar restes genètiques, hi ha indicis que apunten que ell va participar en l'elaboració dels anònims que va rebre Jubany abans de morir, com determinen els resultats pericials de l'anàlisi lingüístic d'aquests.
El magistrat, un cop practicades totes les diligències acordades, ha donat trasllat a les parts per si consideren necessària la pràctica d’alguna diligència més.
[plantillavirals]
L'ADN del jersei d'Helena Jubany no coincideix amb el de Santi Laiglesia
El magistrat ha demanat a les parts si consideren necessària la pràctica d'alguna diligència més
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de juny de 2023 a
les 14:19
Et pot interessar
-
Societat
Alerta alimentària per presència de llet no indicada en unes galetes salades
-
Societat
Revés de l'Audiència Nacional al govern espanyol: la justícia anul·la una multa de 10.001 euros a La Falange
-
Societat
La cursa d'El Corte Inglés col·lapsa el bus a Barcelona: 37 línies afectades aquest diumenge
-
Societat
Investiguen l'agressió sexual a 10 menors prèviament drogades a un creuer a Barcelona
-
Societat
Collboni anuncia tres nous monuments a Barcelona: a Cerdà, a Mercury i Caballé i a l'emprenedoria
-
Societat
Els sindicats de la vaga educativa pressionen Illa per negociar abans del 12 de maig
