El presumpte autor de l'agressió sexista a la periodista Clàudia Climent en la Diada de Sant Fèlix de Vilafranca del Penedès és un agent dels Mossos d'Esquadra, segons han confirmat fonts del cos.
Segons les mateixes fonts, a banda de la via penal, s'obrirà un procés intern per determinar el futur de l'agent dins del cos policial. L'home va ser detingut hores després de la jornada castellera i ha passat a disposició judicial al Jutjat d'Instrucció en funcions de guàrdia de Vilafranca aquest dissabte, acusat d'un delicte d'abús sexual.
La reportera va denunciar que un casteller va grapejar-li el cull i li va mossegar l'orella, mentre cobria a peu de plaça la jornada castellera.
Tant la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya (CCCC) com diverses colles, a títol particular, han condemnat els fets.
L'agressor sexista d'una periodista a la Diada de Sant Fèlix és mosso
Societat
El cos policial obrirà una investigació interna paral·lela a la via judicial
ARA A PORTADA
Publicat el
31 d’agost de 2019 a
les 14:25
Et pot interessar
-
Societat
El voltor comú
-
Societat
Renfe suspèn trens de llarga distància per l'amenaça del temporal
-
Societat
Brussel·les ofereix més de 40.000 bitllets de tren gratis per als joves de 18 anys
-
Societat
Barcelona demana «més concreció» a la DGT per complir la nova norma dels semàfors
-
Societat
El pare del nadó maltractat admet que li podria haver fet mal de forma inconscient
-
Societat
Suspès el primer desnonament pel «decret Maricarmen» al barri de Sant Andreu
