El presumpte autor de l'agressió sexista a la periodista Clàudia Climent en la Diada de Sant Fèlix de Vilafranca del Penedès és un agent dels Mossos d'Esquadra, segons han confirmat fonts del cos.
Segons les mateixes fonts, a banda de la via penal, s'obrirà un procés intern per determinar el futur de l'agent dins del cos policial. L'home va ser detingut hores després de la jornada castellera i ha passat a disposició judicial al Jutjat d'Instrucció en funcions de guàrdia de Vilafranca aquest dissabte, acusat d'un delicte d'abús sexual.
La reportera va denunciar que un casteller va grapejar-li el cull i li va mossegar l'orella, mentre cobria a peu de plaça la jornada castellera.
Tant la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya (CCCC) com diverses colles, a títol particular, han condemnat els fets.
L'agressor sexista d'una periodista a la Diada de Sant Fèlix és mosso
El cos policial obrirà una investigació interna paral·lela a la via judicial
ARA A PORTADA
Publicat el
31 d’agost de 2019 a
les 14:25
Et pot interessar
-
Societat
Un ferit en l'incendi d'una barraca entre Sant Fost de Campsentelles i la Llagosta
-
Societat
Tres trens per hora i sentit a l'R1 per un robatori de cable entre Clot i Arc de Triomf
-
Societat
«L'actual crisi ferroviària quedarà curta d'aquí a uns anys»
-
Societat
Parlon justifica l'augment de pressupost d'Interior per la inseguretat i les emergències meteorològiques
-
Societat
«Per Sant Medir repartirem 26 tones de caramels tous, vegans i sense gluten»
-
Societat
Un any de presó per a un mosso que es va quedar el mòbil i els auriculars d'un home mort al carrer
